ahmadmaleki60

ahmadmaleki60

monica هوش مصنوعی گوگل

monica هوش مصنوعی گوگل

این هوش مصنوعی، یک دستیار فوق‌العاده از گوگل است که به شما دسترسی به chatGPT را هم می دهد. با استفاده از این دستیار هوشمند، شما می توانید در هر صفحه ای که باشید، از دیگر قابلیت این برنامه افز.نه ترجمه آنلاین رویکلمات در هر صفحه ای که باشید، است. پس از نصب این برنامه ابزارهایی در گوگل کروم شما ایجاد میشود که در شمت چپ صفحه برای شما باز میشود و میتونید در لحظه نیاز به راحتی از این ابزار مانند ترجمه متن انتخابی، استفاده کنید.

برای استفاده از این سرویس، ابتدا باید وارد سایت شوید که لینک سایت را برای شما گذاشته ایم، اکستنشن رو برای گوگل کروم خود نصب کنید سپس ایمیل خود را وارد کنید. سپس یک کد تأیید برای شما ارسال میشود که باید آن را تأیید کنید. پس از تأیید کد، شما هر بار که وارد سایت می شوید، میتوانید به صورت رایگان از خدمات monica که در دسترس شما بر روی صفحه گوگل است استفاده کنید. پشتیبانی حرفه ای از زبان فارسی و استفاده از چت جی پی تی 4 نیز از مزیتهای این اکسنشن است.

پس از معرفی دستیار گوگل به شما پیشنهاد می کنیم که از برنامه poe نیز تستی بگیرید. این برنامه هم از چت جی پی تی رایگان فارسی پشتیبانی می کنه و کار با اون راحته.

لینک استفاده از هوش مصنوعی poe.com

ahmadmaleki60
ahmadmaleki60

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋