ahmadmaleki60

ahmadmaleki60

اصول فنگ شویی در دکوراسیون

 

اصول فنگ شویی در دکوراسیون ،آرامش و شادی بیشتر در منزل

اگر شما هم به دکوراسیون داخلی علاقه مند باشید و یا از کسانی باشید که هر روز دکوراسیون خانه خود را عوض میکنند .حتما اسم فنگ‌شویی به گوشتان خورده است اگر بخواهیم فنگ شویی را تعریف کنیم. می گوییم فنگ شویی یک روش چینی چیدمان منزل است که از اصول خاصی پیروی می کند. باعث جذب انرژی مثبت در خانه می شود. اگر شما دوست دارید که یک دکوراسیون پر انرژی و زیبا داشته باشید با ما در این مقاله راجع به اصول فنگ شویی در دکوراسیون همراه باشید.

فنگ شویی در دکوراسیون

اصول فنگ شویی در دکوراسیون خانه

فنگ شویی امروزه یک هنر محسوب می شود. و ۵ هزار سال قدمت دارد .  تاثیرات زیادی روی موفقیت و آرامش و همچنین سلامتی می گذارد. به همین دلیل استفاده از اصول فنگ شویی در دکوراسیون اهمیت زیادی دارد و مورد استقبال اکثر افراد است.

محیط اطراف عمیق ترین تاثیر را روی ما می‌گذارد . پس بهتر است تا جایی که می توانیم محیط اطراف را طوری بسازیم که انرژی مثبت و آرامش برایمان به ارمغان بیاورد.

حقیقت فنگ شویی

حقیقت فنگ شویی این نکته است که ما انسان ها هم جزئی از طبیعت هستیم و همه چیز به حال معنوی و و درونی ما بستگی دارد. یکی از اصول مهم فنگ شویی این است که دکوراسیون پذیرایی را طوری انتخاب کنیم، که منظم و بدون شلختگی باشد.

لذا برای قدم اول بهتر است ،راهروی ورودی و همینطور نشیمن را از وسایل اضافی خالی کنیم. تا شلوغ و درهم به نظر نرسد. هر چیزی را که ضروری نیست از نشیمن بردارید. همینطور کفش ها را داخل جاکفشی مرتب بچینید.

حقیقیت فنگ شویی

 آینه در اصول فنگ شویی

استفاده از آینه در دکوراسیون بسیار مهم است اما طبق اصول فنگ شویی در دکوراسیون نباید آن را روبروی درب ورودی منزل بگذارید. چون در این صورت تمام انرژی های مثبت  منزل را منعکس می کند و انرژی ها به بیرون میروند. همچنین بهتر است آینه را را در زیباترین جای منزل نصب کنیم. تا زیبایی و انرژی مثبت بیشتری منعکس شود.

آینه در فنگ شویی

اصول فنگ شویی در دکوراسیون منزل

اگر میخواهید برای دکوراسیون داخلی منزل خود از فنگ شویی استفاده کنید، باید بدانید که حمام انرژی منفی دارد. پس برای اینکه این انرژی منفی در خانه جریان پیدا نکند درب حمام را ببندید.

استفاده از طبیعت و گل و گلدان بیشترین تأثیر مثبت را در دکوراسیون داخلی خانه می گذارند. پس تا جای ممکن گوشه های خانه و پذیرایی را پر از گیاهان کنید.

نشتی و گرفتگی دیوارها انرژی منفی به خانه می آورد و همینطور انرژی مثبت داخل خانه را به بیرون نشت می‌دهند. نشتی های خانه درچین نماد بد شانسی اند. پس هر چه زودتر جلوی نشتی ها را بگیرید. طبقه همکف و یا لابی ساختمان را همیشه تمیز نگه دارید، زیرا ورودی خانه ها از هرجایی، در اصول فنگ شویی دکوراسیون مهم ترند.

اصول فنگ شویی در دکوراسیون مبل ها

همانطور که گفتیم انرژی مثبت باید از از ورودی به داخل خانه جریان پیدا کند. لذا با قرار دادن مبلمان جلوی ورودی خانه راه انرژی ها را سد نکنید . سعی کنید مبلمان را باز بچینید تا فضا بزرگتر به نظر برسد و انرژی مثبت به راحتی در پذیرایی جریان داشته باشد. هر چه رنگ مبل شما روشنتر و مبل شما جمع و جور تر باشد اصول فنگ شویی در دکوراسیون را بیشتر رعایت کرده‌اید.

حواستان باشد کاناپه و مبل ها را کمی از دیوار فاصله بدهید. به هیچ عنوان یکی از مبل ها را جلوی درب پنجره نگذارید. مبل ها دور هم بچینید تا افراد حاضر در خانه به راحتی با یکدیگر تعامل برقرار کنند.

فنگ شویی مبل ها

 

گیاهان مناسب با اصول فنگ شویی

هیچ چیز به اندازه گیاهان نمی تواند انرژی مثبت تولید کند. اما طبق اصول فنگ شویی گیاهانی هستند که انرژی خیلی بیشتری را به وجود می‌آورند. مثلاً گیاه بامبو می تواند انرژی بسیار زیادی را در منزل ایجاد کند. اما اگر آب بامبو را دیر به دیر تعویض کنید ، آب مانده شده انرژی مثبت را از محیط کم میکند . گیاه ارکیده سلامتی و عشق با خود به ارمغان می آورد. گیاه سرخس ،گیاهی است که در همه محیط ها به راحتی رشد می کند .شما از آن به می‌توانید به آسانی نگهداری کنید. 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید و مطالب مشابه را ببنید.

ahmadmaleki60
ahmadmaleki60

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋