ahmadmaleki60

ahmadmaleki60

بهترین شیرآلات ایرانی

اگر بخواهیم بدون تعصب در مورد بهترین شیرآلات ایرانی صحبت کنیم، باید اذعان کنیم که در زمینه تولید شیرآلات پیشرفت زیادی داشته‌ایم و در حال حاضر تولیدکنندگان داخلی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی تولید می‌کنند که این امر بدیهی است.

بهترین شیرآلات

در ادامه می‌خواهیم به معرفی 5 مورد از بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم با ما همراه شوید.

 

آیا خرید شیرآلات باکیفیت مهم است؟

به جای پرداختن به موضوع اصلی بهترین شیرآلات ایرانی باید بدانید که چرا خرید شیرآلات با کیفیت اهمیت دارد. دانستن این موضوع می‌تواند در آینده مفید باشد.
کیفیت شیرآلات بر اساس چندین ویژگی ارزیابی می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات کیفی شیرآلات جنس بدنه آنهاست. بدنه شیر از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است که هر دو از اهمیت بالایی برخوردار هستند.پوسته داخلی یک شیر آب با کیفیت از آلیاژ برنج ساخته شده است که با گذشت زمان با آب واکنش نشان نمی‌دهد.

بهترین شیرآلات

برخی از تولیدکنندگان از سرب برای پوسته داخلی استفاده می‌کنند که می‌تواند پس از مدتی با آب واکنش داده و برای سلامتی انسان خطرناک باشد. علاوه بر این، پوسته بیرونی شیر نیز باید آبکاری شده باشد زیرا ارتباط مستقیمی با مقاومت و طول عمر شیر دارد.

 

 

شیرآلات ایرانی

 

سازندگان داخلی با به‌روزرسانی خود و استفاده از ماشین آلات پیشرفته، محصولات باکیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید کرده‌اند. تولید این محصولات با کیفیت ایرانی می‌تواند هم‌وطنان را متقاعد به خرید بهترین شیرآلات تولید داخل کند.
شیرآلات ایرانی کیفیت محصولات خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما با قیمت بسیار کمتر. شیرآلات خارجی با توجه به نرخ ارز بالا بسیار گران هستند و زمانی که با خرید شیرآلات ایرانی می‌توانید کیفیت و ویژگی‌های یکسانی را به دست آورید عاقلانه است که محصولات داخلی را با قیمت کمتر خریداری کنید.

بهترین شیرآلات

پرفروش‌ترین و بهترین شیرآلات ایرانی

 

  1. قهرمان

شیرآلات قهرمان یکی از قدیمی‌ترین برندهای شیرآلات در کشور است که بیش از 40 سال پیش تأسیس شده است. کارخانه این شرکت قدیمی در منطقه اردبیل واقع شده و در حال حاضر بیش از 3000 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند. این برند با بهره گیری از دانش متخصصان داخلی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته است شیرآلات باکیفیت تولید و به دست مشتریان برساند.
محصولات قهرمان بر اساس آخرین و به‌روزترین استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شوند و شیرآلات قهرمان در بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رسد.

بهترین شیرآلات

  1. راسان

این برند پس از Rasan Faquet، Kaharman Faquet  و KWC Faquet  عنوان پرفروش‌ترین و بهترین شیرآلات ایرانی را به خود اختصاص داده و در رتبه سوم فهرست بهترین شیرآلات ایران قرار گرفته است. شیرآلات راسان ابتدا با واردات شیرآلات آلمانی فعالیت خود را آغاز کرد اما پس از مدتی اقدام به تولید شیرآلات داخلی با استاندارد اروپا کرد.

آبکاری بدنه شیرآلات راسان نیز بسیار محبوب است و این فرایند توسط دستگاه PVD و در شرایط خلأ انجام می شود تا آبکاری بسیار ظریف روی شیر راسان حاصل شود.

بهترین شیرآلات

  1. شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان نیز یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان در این زمینه محسوب می‌شود که از جایگاه و اعتبار بالایی در بین خریداران و فروشندگان برخوردار است. این برند با بیش از 30 سال سابقه موفق در تولید شیرآلات آشپزخانه، شیر حمام و سرویس بهداشتی، امروزه فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند و یکی از پرفروش‌ترین و بهترین شیرآلات ایران به شمار می‌رود.
بهترین شیرآلات

  1. شودر

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای ایرانی، شیرآلات شودر می‌باشد. این برند ایرانی که 30 سال از فعالیت خود می گذرد، یکی از پیش‌گامان شیرآلات داخلی است و هدف آن تولید محصولات باکیفیت و کسب رضایت حداکثری برای مشتریان داخلی و خارجی است. دستیابی به این هدف باعث شد تا شودر به عنوان بهترین شیرآلات ایرانی را در ذهن مصرف کنندگان ثبت شود.
بهترین شیرآلات

  1. البرز روز

آخرین برند در لیست پرفروش‌ترین و بهترین شیرآلات ایرانی شیرآلات البرز روز است. شیرآلات البرز روز به عنوان یکی از تولیدکنندگان نوظهور در زمینه تولید شیرآلات شناخته می‌شود، اما در این مدت کوتاه محصولات بسیار باکیفیتی تولید کرده است که ما را متقاعد کرده است که شایسته قرار گرفتن در بین بهترین‌ها هستند.

ahmadmaleki60
ahmadmaleki60

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋