سرویس تخت خواب و کمد چوبی از اصلی ترین وسایل هر اتاقی می باشد این اتاق می تواند اتاق عروس و داماد باشد یا اتاق خوابی معمولی و اتاق کودک همه ی این اتاق ها نیاز به یک سرویس خواب راحت و کامل دارند.

 

سرویس خواب چیست؟

 

اولین چیزی که به ذهن می رسد تخت خواب می باشد ولی ما به شما می گوییم که منظور از سرویس خواب تنها تخت نمی باشد و اجزای دیگری همچون کمد چوبی، میز آرایش، پاتختی و… نیز هستند.

شما با توجه به ابعاد اتاقتان و نیازتان به هر یک از این اجزای می توانید آن ها را خریداری نمایید.

اجزای سرویس خواب

 

با هم در این قسمت می خواهیم با هر یک از اجزای سرویس خواب آشنا شویم

تخت خواب

اصلی ترین بخش سرویس خواب تخت می باشد. و از الزامت اتاق خواب می باشد و قابل از حذف در خرید سرویس خواب می باشد.

پاتختی

اکثرا در سرویس خواب 2 پاتختی وجود دارد که بر روی آن آباژور قرار می گیرد و از کشوهای آن برای گذاشتن وسایل کوچک و مورد نیاز خواب استفاده استفاده می شود مانند: چشم بند، دستمال کاغذی و…

بعضی افراد با توجه به متراژ اتاق خود درخواست 1 پاتختی را دارند و بعضی این گزینه را حذف می نمایند.

میز آرایش

که به آن میز توالت نیز گفته می شود. بیشترین خرید را تازه عروس ها انجام می دهند. میز آرایش دارای چندین کشو می باشد که لوازم آرایش در آن قرار می گیرند.

کمد

با خرید کمد بر روی سرویس خوابتان شما این سرویس را تکمیل می نمایید. در صورتی که اتاقتان میز آرایش ندارد خرید این کمد به شما کمک می کند تا لباس هایتان را منظم و تفکیک شده در آن قرار دهید.

صندلی

خرید صندلی از اقلام ضروری سرویس خواب به حساب نمی آید و کاربردش در جلوی میز توالت می باشد. صندلی با توجه به سلیقه فرد خریداری می شود.

پاف

وجود پاف باعث لوکس بودن اتاقتان می شود. البته در سرویس خواب های دونفره از آن استفاده می شود و در سرویس ها تک نفره و کودک وجود ندارد. پاف یک صندلی بدون پشتی می باشد و در پایین تخت خواب قرار می گیرد.

آینه

یکی از دیگر اجزای مهم اتاق خواب آینه می باشد. به دلیل اهمیت استفاده از آینه برای پوشیدن لباس، مرتب کردن موها و آماده شدن برای مهمانی و بسیاری از کارهای دیگر آن را جزئی جدا ناپذیر از سرویس خواب تلقی می کنیم.

آینه سرویس خواب قدی می باشد و بیشتر از جنس خود سرویس خواب ساخته می شود.

ویژگی یک سرویس خواب و کمد چوبی برای اتاق خواب

ابتدا می خواهیم به ویژگی های تخت خواب مناسب بپردازیم زیرا تخت خواب مهم ترین وسلیه سرویس خواب می باشد.

اگر  تخت خواب را برای اتاق زوجی خریداری می نمایید در نظر داشته باشید که تختی انتخاب نمایید که ابعاد آن مناسب استراحت دو نفر باشد. تختی که انتخاب می کنید حداقل 30 سانت از زمین فاصله داشته باشد.

از نظر جنس دست شما باز می باشد سرویس خواب می تواند از ام دی اف، فلز و چوب ساخته شده باشد. با توجه به سلیقه و طراحی دکوراسیون اتاقتان می توانید آن را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید جنس مناسب که با بودجه شما همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید.

سرویس خوابی مناسب می باشد که تمامی آیتم ها را در خود داشته باشد تا شما مجبور نباشید برای خرید میز آرایش یا آینه به صورت جداگانه اقدام نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های سرویس خواب خوب قیمت مناسب آن می باشد. البته هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

سرویس خواب کودک

سرویس خواب های اتاق کودک از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. همان گونه که رنگ و مدل سرویس خواب کودک برایتان اهمیت دارد باید راحتی کودکتان را قبل از هر چیز در نظر داشته باشید. آرامش و داشتن کیفیت خواب برای کودک به رشد بهتر او کمک خواهد کرد.

کلام پایانی

 

برای داشتن سرویس تخت خواب و کمد چوبی مناسب بهتر است از فروشگاه های معتبر کالای خود را خریداری نمایید تا از تمام جهات خیالتان از بابت خریدی که انجام داده اید راحت باشد. وقتی از فروشگاه معتبری خرید انجام می دهید در صورت مواجه شدن با مشکل شخصی و یا شرکتی برای حل مشکل شما پاسخگو خواهد بود.

منبع: idehchin.com