movekadeh

movekadeh

مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه
توسط ۲۴ نفر دنبال می شود

Man vs Bee یک مجموعه کامل نتفلیکس از روآن اتکینسون در حال مبارزه با زنبور است

 

دانلود فصل 1 اول سریال 2022 Man vs Bee

سریال طنز مرد در مقابل زنبور ۲۰۲۲ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

گاهی اوقات، ایده ای برای یک فیلم یا برنامه تلویزیونی می شنوید و فوراً متقاعد می شوید که کار خواهد کرد. نتفلیکس به یکی از این ایده‌های برنده فوری برخورد کرده است. امروز، نتفلیکس تریلر سریال Man vs Bee را منتشر کرد ، یک سریال کمدی جدید که در آن پدری به نام ترور با بازی روآن اتکینسون، ناخواسته وارد جنگ علیه یک زنبور می شود. پرداخت هر امی را شروع کنید.

برای کمی دقیق تر در مورد طرح، ترور شغلی پیدا کرده است، که ظاهراً به خودی خود آنقدر مهم است که ارزش دارد با خانواده اش تماس بگیرید تا از پیشرفت مطلع شوند. کار این است که یک عمارت شیک را در خانه بنشینید، که باید به اندازه کافی ساده باشد، با این تفاوت که ترور یک زنبور را در خانه کشف می کند. او در حین تلاش برای به دست آوردن زنبور، به طور تصادفی مجسمه ای متعلق به صاحب خانه را می شکند و به این ترتیب مجموعه ای از حوادث جنون آمیز تشدید می شود که فقط می توان آن را مرد علیه زنبور توصیف کرد. این در نهایت شامل ضربه زدن، شعله افکن ها و حضور در دادگاه خواهد بود، بنابراین، دوباره - شروع به پرداخت هر امی کنید.

 عسل ممکن است به طرز شگفت انگیزی احمقانه ترین چیزی باشد که در این چند وقت به نمایش درآمده است، و انتخاب خود مستر بین در این نقش چیزی کمتر از یک شاهکار نیست. بیایید امیدوار باشیم که این سریال زمانی که در 24 ژوئن 2022 در نتفلیکس عرضه می شود، از پتانسیل کامل خود استفاده کند.

و اگر در زندگی‌تان به داستان‌های «مرد در برابر جانور» نیاز دارید، تریلر جدید هیولا ، فیلم ادریس البا در مقابل شیر را ببینید.2022 Man vs Bee

قسمت 7 هفتم سریال زیباتر از تو senden daha guzel

movekadeh
movekadeh مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋