ahmad.heydari5280

ahmad.heydari5280

 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین گوشی دنیا در کلاس پرچمداران

 


اگر بخواهیم بهترین گوشی های دنیا را به ترتیب معرفی کنیم، شکی نیست که بالانشین همه‌ی گوشی‌ها یک مدل فلگ شیپ است. البته از نام آن مشخص است که زیر مجموعه‌هایش باید در ابتدای هر رده‌بندی قرار بگیرند. در این لیست اولین گوشی که باید معرفی شود یکی از گوشی‌هاییست که شرکت سازنده‌اش برای ساخت آن همه‌‍ی توان و انرژی خود را صرف کرده است.
اگر بخواهیم بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین را معرفی کنیم، مطمئناً انتخاب ما Mate 50 Pro است که توانسته بالاترین امتیاز دگزومارک را در بخش دوربین کسب کند. این محصول متعلق به شرکت هوآویست.

بهترین گوشی دنیا Huawei Mate50 Pro


داینامیک رنج و کیفیت عکس‌های ثبت شده با این گوشی مدل بالا واقعاً فوق‌العاده‌ست و اگر بخواهید با زوم ۳.۵ برابر اپتیکال نیز عکس‌برداری کنید، همچنان تصاویر کیفیت بسیار خوب خود را به رخ می‌کشند. یکی از نقاط قوت دوربین اینست که در حالت حرفه‌ای می‌توانید ۱۰ دیافراگم مختلف را بسته به نوع عکس و نور محیط انتخاب کنید. لنز ماکرو نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و هرچه در این زمینه تجربه بیشتری کسب کنید، عملکرد بهتری را شاهد خواهید بود. با انتخاب حالت شب رنگ عکس‌ها کمی از حالت طبیعی خارج می‌شوند. از آنجاییکه هم با روشن کردن قابلیت Night Mode و هم بدون استفاده از آن عملکرد دوربین در شب خوب است، انتخاب این حالت به سلیقه شما بستگی دارد کدام رنگ‌بندی را بیشتر می‌پسندید.

تست دگزومارک در حال حاضر یکی از معتبرترین تست‌های دوربین گوشی محسوب می‌شود که این مدل توانسته در این امتحان امتیاز بسیار عالی ۱۴۹ را کسب کند. در حال حاضر این امتیاز بالاترین مقداریست که یک گوشی توانسته کسب کند. علت اینکه این محصول توانسته امتیازی این چنینی به دست آورد، موارد زیرست:

داینامیک رنج فوق‌العاده در عکس‌برداری و ضبط فیلم
ثبت جزئیات بسیار بالا در عکس‌برداری
کنترل بسیار خوب نویز
ارائه جزئیات در تمام حالت‌های زوم
فوکوس خودکار سریع
ارائه رنگ مطلوب در محیط‌های روشن


مشخصات خوب این محصول تنها به دوربین آن خلاصه نمی‌شود، چراکه در تمام بخش‌ها به عنوان یک پرچمدار بسیار خوب می‌درخشد. استایل پریمیوم، باتری بسیار خوب، جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، نمایشگر عالی و… تمام مواردی هستند که ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برند. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی، پشتیبانی از محتوای HDR10+، روشنایی ۱۰۰۰ نیت و از همه مهم‌تر فنآوری اولد دست به دست هم داده‌اند تا این گوشی در بخش نمایشگر نیز عالی عمل کند.
با این همه، محدودیت‌ و تحریم باعث شده این گوشی که بهترین موبایل دنیا از نظر دوربین محسوب می‌شود، نتواند از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی کند، اما از آنجاییکه در حال حاضر این شبکه در دسترس نیست، ناعادلانه‌ست که فعلاً آن را ایراد در نظر بگیریم.

نظر شما در مورد این مدل به عنوان بهترین گوشی جهان چیست؟ شما آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:  آموزش تنظیم تاریخ و ساعت گوشی سامسونگ Samsung

iPhone 14 ProMax: پیشرفته‌ترین گوشی جهان از برند اپل


در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از برند اپل، گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و از امکانات بسیار عالی که شایسته یک پرچمدار قدرتمندست بهره برده و به سبب آنها نمی‌توان مدلی بجز آن را بعنوان بهترین در جهان انتخاب کرد.
از بین مشخصات این مدل به عنوان پیشرفته ترین گوشی دنیا می‌توان به صفحه نمایش بسیار باکیفیت ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن، دوربین سلفی داینامیک ایلند و عملکرد قوق‌العاده دوربین در تمام شرایط نوری اشاره کرد. عملکرد دوربین در تمام بخش‌ها اعم از لنز اولتراواید، سلفی، عکس‌برداری در شب و… نسبت به نسل قبلی پیشرفت کرده است.
یکی دیگر از بخش‌هایی که این محصول در آن عالی عمل می‌کند، باتریست. اگر به لیست بهترین گوشی های جهان از نظر باتری نگاهی بنیدازیم حتماً نام آیفون ۱۴ پرومکس را خواهیم دید:

تماس: ۲۷:۲۳
وب گردی: ۲۳:۳۹
ویدئو: ۲۴:۳۸


همانطور که از پیشرفته ترین گوشی دنیا انتظار می‌رود این محصول در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت چشمگیری از خود ارائه می‌دهد و به دلیل برخورداری از محافظ‌گر سرامیکی در برابر فشار و ضربه نیز به شدت مقاوم است.

وقتی صحبت از عملکرد مدل بالا ترین گوشی جهان در بخش سخت افزار به میان می‌آید کمتر دستگاهی می‌تواند با آن وارد رقابت شود و این به دلیل بکارگیری تراشه منحصر به فردیست که اپل در بطن این محصول بکار برده است. تراشه A16 Bionic اولین چیپست اپل است که با فنآوری ۴ نانومتری ساخته شده که ده درصد سریع‌تر از نسل قبلی خودست.

بیشتر بخوانید: مقایسه Galaxy S22 Ultra و گلکسی S21 Ultra

ناگفته نماند که مشخصات این محصول نیز مانند آیفون ۱۴ پروست و اینکه کدام یک مناسب شماست بستگی به این دارد که شما این گوشی را با اندازه بزرگ‌تر می‌پسندید یا کوچک‌تر. به طور کل، یکی از بهترین گوشی های مدل بالا که هیچ کمبودی ندارد این مدلست و اپل برای ساخت آن به معنای واقعی سنگ تمام گذاشته است.

ahmad.heydari5280
ahmad.heydari5280

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋