ahmad.heydari5280

ahmad.heydari5280

 ۱ نفر را دنبال می کند

هایسنس از تلویزیون هوشمند پرچمدار A9H با پنل OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز رونمایی کرد

 

امروز شرکت Hisense از جدیدترین تلویزیون هوشمند پرچمدار خود با نام A9H Smart TV رونمایی کرد که از پنل OLED بهره می‌برد و به اسپیکرهای 80 واتی مجهز است.

همانطور که می‌دانید شرکت هایسنس یکی از کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی تکنولوژی است که بیشتر روی قطعات و دستگاه‌های صوتی و تصویری متمرکز است. این کمپانی امروز از تلویزیون 65 اینچی A9H Smart TV به عنوان جانشین A9G که سال قبل عرضه شده بود، رونمایی کرد. این تلویزیون دارای پنل اولد (OLED)، نرخ نوسازی 120 هرتز، رزولوشن 4K و نسبت ابعاد 16:9 است.

تلویزیون A9H در دو اندازه‌ی 65 و 55 اینجی عرضه می‌شود، اما در حال حاضر فقط نسخه‌ی 65 اینچی آن وارد فروشگاه‌ها شده است. این محصول از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد و به همین دلیل دقت رنگ بالاتری دارد. تلویزیون جدید هایسنس از فناوری Dolby Vision IQ نیز استفاده می‌کند که موجب می‌شود بیشینه روشنایی تلویزیون هنگام تماشای محتوای HDR به 1000 نیت برسد.

تلویزیون هوشمند A9H دارای عمق رنگ 10 بیت است و از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این محصول به یک سیستم صوتی قدرتمند 80 واتی مجهز است که از 5 درایور متوسط 10 واتی، 2 توییتر 5 واتی و یک ساب ووفر 20 واتی تشکیل می‌شود.

با توجه به اینکه تلویزیون پرچمدار Hisense دارای دو پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از فناوری VRR و نرخ نوسازی 120 هرتز است، A9H محصولی ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود. با این تلویزیون کاربر می‌تواند هر دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را همزمان متصل کند. در کنار این پورت‌های HDMI 2.1، دو درگاه HDMI 2.0 هم وجود دارد.

تلویزیون هوشمند Hisense A9H همچنین از یک سیستم صوتی مبنی بر لرزش نمایشگر به نام Sonic Screen بهره می‌برد. این فناوری مشابه تکنولوژی انحصاری Acoustic Surface سونی است. این تلویزیون از سیستم عامل اختصاصی هایسنس با نام Vidaa U6.0 استفاده کرده و از دستیاران هوشمند Google Assistant و Amazon Alexa هم پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند تلویزیون هوشمند A9H را با قیمتی در حدود 2820 دلار از آمازون سفارش دهند.

منبع: شهرسخت افزار

ahmad.heydari5280
ahmad.heydari5280

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋