ahmad.heydari5280

ahmad.heydari5280

 ۱ نفر را دنبال می کند

فیلم سینمایی نشانه‌های شناسایی (Identifying Features)

 

فیلم سینمایی «نشانه‌های شناسایی» (Identifying Features) درامی مکزیکی- اسپانیایی است که مادری را به دنبال پسر گمشده اش در سراسر مکزیک به تصویر کشیده است. 

از فیلم های سینمایی ۲۰۲۱ Identifying Features فیلمی در ژانر درام و محصول کشور مکزیک و اسپانیا در میان فیلمهای سینمایی برتر 2021 است. این فیلم اولین بار در سال 2020 و در جشنواره ساندنس اکران شد. اکران این فیلم در جشنواره ساندنس، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و مورد توجه و تحسین منتقدان سینمایی قرار گرفت و نقدهای مثبت و امتیازات بالای دریافت کرد. فیلم Identifying Features در فهرست فیلم های برتر سال 2021 قرار دارد و از نظر برخی منتقدین برترین فیلم سینمایی ۲۰۲۱ است. درامی مکزیکی-اسپانیایی که اولین نمایش جهانی‌اش در جشنواره ساندنس بود و جوایز بهترین فیلم‌نامه و تماشاگران بخش آثار دراماتیک سینمای جهان را برنده شد. اکران این فیلم در جشنواره ساندنس، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و مورد توجه و تحسین منتقدان سینمایی قرار گرفت و نقدهای مثبت و امتیازات بالای دریافت شده، فیلم «نشانه‌های شناسایی» (Identifying Features) را در فهرست بهترین فیلم های ۲۰۲۱ قرار داده است.

فرناندا والادِز نویسنده و کارگردان «نشانه‌های شناسایی» است که جوایز پرشمار دیگری را هم از جشنواره‌های مختلف گرفته است، از جمله جایزه بخش «افق‌ها»ی جشنواره سن سباستین و چشم طلایی جشنواره زوریخ. اولین فیلم بلند کارنامه والادز امتیاز میانگین قابل توجه ٨۵ از صد را از پانزده منتقد در «متاکریتیک» گرفته است.

مرسدس هرناندز، دیوید ایلسکاس، ژوآن ژسوس وارلا، لارا النابازیگران این فیلم هستند.

فیلم Identifying Features داستان زنی مکزیکی را روایت می‌کند که برای یافتن شغل و آینده‌ای بهتر راهی آمریکا می‌شود اما پس از شنیدن خبر ناپدید شدن پسرش به مکزیک بازمی‌گردد تا او را بیابد. در روند این داستان شاهد تلاش‌های این مادر در یافتن سرنخ‌هایی است که به پیدا کردن فرزندش کمک می‌کند. این اثر از فیلم های برتر ۲۰۲۱ حقیقتا جذاب و دیدنی است.

 فیلم داستان مادری مکزیک را روایت می کند که برای یافتن شغل و آینده‌ای بهتر راهی آمریکا می‌شود اما پس از شنیدن خبر ناپدید شدن پسرش به مکزیک بازمی‌گردد تا او را بیابد. پسری که مقامات می‌گویند در حال عبور غیرقانونی از مرز ایالات متحده کشته شده است. در روند این داستان شاهد تلاش‌های این مادر در یافتن سرنخ‌هایی است که به پیدا کردن فرزندش کمک می‌کند.

منبع: https://www.plaza.ir/140102/314970/best-movies-of-2021/

ahmad.heydari5280
ahmad.heydari5280

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋