دخترک موافشون

دخترک موافشون

مینویسسسسسسم از آشپزی و سرگرمی و نی نی ها و هر چی که دلم بخواد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مشترکین آبی توییتر اکنون می توانند ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند



توییتر بلو،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

در حال حاضر فقط از طریق نسخه وب یا iOS می‌توان ویدیوهای دو ساعته را آپلود کرد و کاربران اندروید همچنان دارای محدودیت هستند.

«ایلان ماسک»، مدیرعامل جدید توییتر که از زمان تصاحب این شرکت به دنبال ارائه ویژگی‌های جدیدی برای مشترکین سرویس Twitter Blue و به‌طور کلی درآمدزایی بیشتر این شبکه‌اجتماعی بوده است، اکنون به این دسته از کاربران دارای تیک آبی اجازه می‌دهد تا ویدیوهای حداکثر دو ساعته آپلود کنند.

 

ماسک در توییت جدید خود بدون ارائه اطلاعات اضافی نوشت: «مشترکین توییتر بلو اکنون می‌توانند ویدیوهای 2 ساعته (8 گیگابایت) آپلود کنند.»

 

جزئیات ویژگی جدید توییتر؛ فقط برای نسخه وب و iOS

این دسته از ویدیوها با وضوح 1080p منتشر خواهند شد و همانطور که مدیرعامل توییتر گفته، حجم آن‌ها باید حداکثر 8 گیگابایت باشد. براساس پست وبلاگ توییتر، در حال حاضر فقط از طریق نسخه وب یا iOS می‌توان ویدیوهای طولانی‌تر دو ساعته را آپلود کرد و اگر از اندروید استفاده می‌کنید، همچنان محدودیت انتشار ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه‌ای برای شما وجود دارد.

 

کاربرانی که تیک آبی ندارند (عضو سرویس توییتر بلو نیستند) نیز همچنان فقط می‌توانند ویدیوهای حداکثر 140 ثانیه‌ای پست کنند.

 

بنابراین انتشار ویدیوهای طولانی‌تر جدیدترین ویژگی است که توییتر برای مشترکین پولی خود ارائه کرده است. تاکنون ویژگی‌های دیگری از جمله تیک تأیید آبی، پیام‌های رمزگذاری شده، محدودیت استفاده از 10 هزار کاراکتر در یک توییت، پشتیبانی از قالب بندی متن و امکان ویرایش توییت‌ها به آن‌ها ارائه شده بود.

 

با این حال، احتمالاً مهم‌ترین خبر چند وقت گذشته تو‌ییتر به تغییر مدیرعامل آن مربوط می‌شود. همانطور که ایلان ماسک سال گذشته با برگزاری یک نظرسنجی عمومی به نتیجه رسید، او قصد دارد از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی کناره‌گیری کند و به‌تازگی «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal برای تصدی این سمت معرفی شده بود.

 

دیجیاتو

 

 

دخترک موافشون
دخترک موافشون مینویسسسسسسم از آشپزی و سرگرمی و نی نی ها و هر چی که دلم بخواد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋