دخترک موافشون

دخترک موافشون

مینویسسسسسسم از آشپزی و سرگرمی و نی نی ها و هر چی که دلم بخواد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید قفل دیجیتال



قفل دیجیتال, راهنمای خرید قفل دیجیتال, خرید قفل دیجیتال

راهنمای خرید قفل دیجیتال

 

نکاتی برای خرید قفل دیجیتال:

قفل های دیجیتال یا قفل های هوشمند، قفل های الکترونیکی هستند که بدون کلید فیزیکی کار می کنند و در نتیجه امنیت را افزایش می دهند. اگر به دنبال افزایش امنیت خانه هستید، قبل از خرید قفل های دیجیتال، اطلاعات کاملی در مورد آنچه باید در مورد قفل های دیجیتال بدانید را در این مطلب میتوانید بخوانید.

ممکن است فکر کنید که قفل های دیجیتال یک روند جدید هستند، اما چندین دهه است که وجود دارند. آنها قبلا فقط در فیلم ها دیده می شدند، اما امروزه بسیاری از خانه ها و ادارات قفل دیجیتالی درب را ترجیح می دهند . و درست مانند هر محصول تکنولوژیکی دیگری در بازار، قفل درب های دیجیتال در مارک ها و مدل های مختلف عرضه می شوند تا جایی که انتخاب مناسب برای نیازهای شما می تواند کمی ذهن را به خود مشغول کند.

 

از آنجایی که ما شما را دوست داریم، این راهنما را برای کمک به شما در انتخاب قفل دیجیتال مناسب برای نیازهای منحصر به فرد خود تهیه کرده ایم.

 

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال که به عنوان قفل برقی نیز شناخته می شود، یک قفل الکترونیکی (گاهی اوقات با باتری) است که نیازی به استفاده از کلید معمولی ندارد. این یک جایگزین برای قفل مکانیکی است و دارای ویژگی های خودکار است که امنیت را به سطح دیگری می رساند.

 

مانند هر نوع قفلی، قفل های دیجیتال از پیچ یا چفت استفاده می کنند تا از دسترسی به درگاهی که در آن نصب می شوند جلوگیری کنند.

 

قفل های دیجیتال بسته به نوع، برند و مدل ممکن است بیش از یک روش باز کردن قفل داشته باشند. در حالی که قفل سنتی از طریق یک کلید فیزیکی قابل دسترسی است و به صورت مکانیکی کار می کند، قفل دیجیتال یا از طریق اثر انگشت (بیومتریک)، RIFD، کارت NFC یا یک پین قابل دسترسی است.

 

برخی از مدل های قفل دیجیتال از کلیدهای سنتی پشتیبانی می کنند، اما افزودن روش های باز کردن قفل دیجیتال چیزی است که قفل‌های دیجیتال را واقعاً منحصر به فرد می کند.

 

قفل های دیجیتال علاوه بر اینکه نیازی به کلید فیزیکی ندارند، اغلب از قفل های معمولی ایمن تر هستند. این یک تصور اشتباه است که قفل های دیجیتالی اهداف آسان تری برای سارقان هستند زیرا می توانند هک شوند. در واقعیت، برعکس است.

 

نکاتی برای خرید قفل دیجیتال, نکته هایی برای خرید قفل دیجیتال, ویژگی های قفل دیجیتال

آشنایی با قفل های دیجیتال

 

انتخاب قفل هوشمند :

قبل از اینکه صفحه ما را مرور کنید و قفل دیجیتال Lockwood یا قفل دیجیتال Gainsborough را خریداری کنید، ابتدا باید یک چیز را بدانید: درها و قفل ها همیشه سازگار نیستند.

 

شما نمی توانید فقط یک قفل دیجیتالی درب را خریداری کنید و انتظار داشته باشید که همانطور که انتظار دارید کار کند. مگر اینکه یک قفل جدید به همراه درب جدید بخرید، ابتدا باید تشخیص دهید که برای چه نوع دری قرار است از قفل دیجیتال استفاده کنید.

 

آیا درب شما قفل مورتیس دارد؟ آیا برای قفل رینگ گیر خرید می کنید؟ شاید این قفلی است که به آن نیاز دارید؟

 

قفل دروازه چطور؟ برای دروازه ها، به قفل های دیجیتالی نیاز دارید که به صراحت برای دروازه ها طراحی شده باشند. برخلاف قفل درها، قفل های دروازه طوری طراحی شده اند که حتی اگر بتوانید به طرف دیگر برسید، نمی توانید به راحتی قفل آن ها را باز کنید.

 

انواع روش های قفل دیجیتال :

در نهایت، انتخاب یک قفل دیجیتال درب به این بستگی دارد که روش باز کردن قفل برای شما مناسب است. انواع مختلفی از روش‌های باز کردن قفل برای قفل‌های دیجیتال وجود دارد، و شما می‌خواهید روشی را انتخاب کنید که برای شما راحت‌تر باشد و به شما احساس امنیت بیشتری بدهد.

 

شناسایی اثر انگشت بیومتریک

شناسایی اثر انگشت بیومتریک ساده ترین روش باز کردن قفل برای قفل دیجیتال است. همچنین بهترین در نظر گرفته می شود زیرا نیازی به یادآوری کد پین یا داشتن کارت یا کلید ندارد. علاوه بر این، این واقعیت که به مجموعه ای منحصربفرد از اثر انگشت (اثر انگشت شما) نیاز دارد، آن را بسیار ایمن می کند.

 

در هر صورت، با توجه به اینکه همه قفل های دیجیتالی دارای اثرانگشت خوان برابر نیستند، انتخاب یک برند و مدل قابل اعتماد همچنان مهم است.

 

تا آنجا که ممکن است، می خواهید قفلی بگیرید که در آن حسگر اثر انگشت روی دسته قرار دارد. به این ترتیب، اسکن انگشتان و باز کردن قفل فقط به یک حرکت نیاز دارد.

 

کارت کلید RFID/NFC

اگر کدهای پین را دوست ندارید، قفلی که به کارت کلید RFID یا NFC نیاز دارد باید جایگزین خوبی باشد. RFID و NFC عملکردهای مشابهی دارند، اگرچه NFC پیشرفته تر است. NFC را در سیستم های کنترل دسترسی موبایل پیدا خواهید کرد، که در آن برچسب های هوشمندی که در تلفن های هوشمند فعال شده اند به عنوان گیرنده و فرستنده به طور همزمان عمل می کنند. تنها تفاوت این است که RFID برد بهتری دارد.

 

راهنمای خرید قفل دیجیتال, خرید قفل دیجیتال, نکاتی برای خرید قفل دیجیتال

آشنایی با انواع قفل دیجیتال

 

پین کدها

پین کدها به اندازه دو مورد اولی که توضیح دادیم عالی نیستند، اما همچنان گزینه های خوبی هستند زیرا به هیچ کلیدی نیز نیاز ندارند. تنها نقطه ضعف کدهای پین این است که امنیت کمتری دارند زیرا تنها کاری که دزد باید انجام دهد این است که پین ​​شما را یاد بگیرد و به دارایی شما دسترسی خواهد داشت. پین های کد نیز به راحتی فراموش می شوند، که یکی دیگر از دلایل مشکل است. اگر می خواهید قفلی با کدهای پین به عنوان روش بازگشایی آن دریافت کنید، مطمئن شوید که قفلی با روشی کارآمد برای پنهان کردن پین خود پیدا کنید.

 

کلید مکانیکی

کل ایده گرفتن یک قفل دیجیتالی بدون کلید است. با این حال، هنوز هم خوب است که یک گزینه پشتیبان داشته باشید. به عنوان مثال، اگر باتری قفل هوشمند شما تمام شود یا اتفاقی بیفتد و تنها راه برای باز کردن قفل در، استفاده از کلید فیزیکی باشد، چه خواهید کرد؟ گفته می شود، بسیاری از قفل های دیجیتال دارای یک رد مکانیکی هستند که به شما امکان می دهد در مواقع اضطراری از یک کلید فیزیکی استفاده کنید.

 

برنامه موبایل - اتصال بی سیم

برنامه های دیجیتال اکنون برای کار کردن به اتصال بی سیم نیز متکی هستند. چه از طریق بلوتوث، وای فای یا Z-Wave (شکلی از اتصال بی سیم که به یک کلبه مناسب برای ترجمه سیگنال ها به روتر نیاز دارد)، تنها چیزی که نیاز دارید یک ضربه کوچک با انگشت برای باز کردن/قفل کردن درب است.

 

خصوصیات قفل دیجیتال, مهارت های خرید قفل دیجیتال, اصولی برای خرید قفل دیجیتال

نمونه هایی از قفل های هوشمند

 

دنبال چه ویژگی های دیگری هستید ؟

هنگام انتخاب قفل هوشمند، علاوه بر روش های باز کردن قفل و طراحی کلی، فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

 

لغو دستی

قبلاً به اهمیت داشتن کلید اضطراری اشاره کرده ایم. یک لغو دستی به شما امکان می دهد در صورت آسیب دیدن برد مدار یا از بین رفتن باتری، قفل خود را کار کنید.

 

تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک

تمام اتوماتیک به این معنی است که کار کردن قفل به مراحل کمتری نیاز دارد - موتور تمام کارها را انجام می دهد که قفل ها را هدایت می کند. نیمه اتوماتیک یعنی عمر باتری قفل شما بیشتر است. اقدامات دستی مورد نیاز همچنین انتقال از قفل معمولی را آسان تر می کند.

 

عمر باتری و هشدار باتری

اکثر قفل های دیجیتال دارای باتری هایی هستند که دوام زیادی دارند، بنابراین این موضوع مهمی نیست. با این حال، شما می خواهید قفلی با باتری هایی که بیش از یک سال دوام می آورند و قفلی که به شما اطلاع می دهد زمانی که شارژش کم می شود، ترجیح دهید.

 

امنیت قفل

امنیت قفل هر دو جنبه مکانیکی و دیجیتالی قفل را پوشش می دهد. آیا انتخاب قفل آسان است؟ چقدر از هکرها ایمن است؟ برای امنیت مکانیکی، مطمئن شوید که قفل دارای طراحی محکم و سنگین است. برای امنیت دیجیتال، قفلی با سنسورهای آسیب و حداقل حفاظت الکترومغناطیسی پیدا کنید.

 

ویژگی های هوشمند

ویژگی های هوشمند حیاتی نیستند، اما به راحتی قفل دیجیتال شما می افزایند. از ویژگی های هوشمند فوق العاده می توان به دریافت اعلان های تلفن هنگام باز شدن قفل درب، قفل و باز کردن قفل دستگاه از راه دور و اتوماسیون با سایر ویژگی های خانه هوشمند اشاره کرد.

 

 

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند, انواع قفل دیجیتال, آشنایی با انواع قفل هوشمند

آشنایی با انواع قفل دیجیتال

 

چرا باید قفل دیجیتال تهیه کنید؟

1. راحتی - دسترسی سریع و آسان به اشتراک گذاری

روزهایی که وقتتان را برای جستجوی کلید تلف می کنید یا به پنهان کردن کلیدهای یدکی زیر پادری ها و گیاهان گلدانی متوسل می شوید، گذشته است. با یک قفل دیجیتال، با یک ضربه زدن به اثر انگشت، کارت RFID یا رمز عبور، وارد خانه های خود شوید.

 

این همه چیز نیست - اگر درهای خود را به روی بازدیدکنندگان خانه خود باز کنید، دسترسی به اشتراک گذاری نیز به راحتی قابل تغییر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک رمز عبور موقت را به اشتراک بگذارید یا اثر انگشت آنها را برای ورود آسان ثبت کنید.

 

2. امنیت اضافه شده است

سنگاپور ممکن است در تضمین نرخ پایین جرم و جنایت از خود پیشی گرفته باشد، اما ما هرگز نباید امنیت خانه را بدیهی بدانیم. اکثر قفل های دیجیتال در حال حاضر مجهز به آلارم های نفوذ و فایروال های ضد هک هستند تا از رخنه های امنیتی جلوگیری کنند - 2 ویژگی فن آوری که یک دبلت فاقد آن است.

 

3. پایدار در بلندمدت

با زنگ ناخوشایند خداحافظی کنید. اکثر قفل های دیجیتال در حال حاضر با لایه ای از لاک محافظت می شوند یا از مواد ضد زنگ ساخته شده اند تا در برابر آب و هوای مرطوب سنگاپور مقاومت کنند. با مجموعه ای از طرح ها و رنگ ها، قفل های دیجیتال ظاهر نهایی ای هستند که صاحبان آپارتمان برای یک خانه هوشمند نیز نیاز دارند.

 

خرید قفل دیجیتال

قبل از اینکه روی یک قفل هوشمند سرمایه گذاری کنید، گزینه های خود را در مورد روش های دسترسی ترجیحی، ویژگی های امنیتی و بودجه راحت برای کار محدود کنید. با توجه به این نکات داخلی و چیزهایی که باید بدانید، دریافت قفل دیجیتال مورد نظر شما دیگر یک کار دلهره آور نیست.

 

آیا درب من برای نصب مناسب است ؟

متأسفانه، همه ی درب ها برای قفل های دیجیتال تعبیه نشده اند. به عنوان مثال، قفل دیجیتال سامسونگ تنها در صورتی قابل نصب است که درب شما دارای بسته کننده خودکار درب باشد یا حداقل فاصله بین درب و دستگیره دروازه (در صورت وجود) 70 میلی متر باشد. قبل از خرید قفل دیجیتال حتما بررسی کنید.

 

آیا می توانم یک قفل دیجیتال را بدون برداشتن قفل موجود نصب کنم ؟

معمولاً 2 راه برای نصب قفل وجود دارد - جایگزین کردن یک قفل با قفل دیجیتال یا نصب یک قفل دیجیتال روی قفل موجود. بسته به نوع قفل دیجیتال موجود، باید از قبل با برندی که از آن خرید کرده اید چک کنید.

 

نتیجه

قفل دیجیتالی درب زندگی را آسان تر و راحت تر می کند. اما مهمتر از آن، آنها آرامش خاطر را فراهم می کنند که شما و عزیزانتان همیشه در امنیت و آرامش هستید. کلید (بدون جناس) برای انتخاب قفل دیجیتال، یافتن برند و مدلی است که تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته و شهرت بسیار خوبی در صنعت امنیت ایجاد کرده است.

 

گردآوری: بخش مد

 

دخترک موافشون
دخترک موافشون مینویسسسسسسم از آشپزی و سرگرمی و نی نی ها و هر چی که دلم بخواد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋