َANF ANFi

َANF ANFi

انواع پوکه شانسی

 

 

پوکه شانسی در واقع جعبه های توخالی شانسی هستند که با انواع و اقسام جایزه و خوراکی های هیجان انگیز پر می شوند. این محصولات به دلیل داشتن ابتکارات خلاقانه جذابیت خاصی در بین کودکان دارند. پوکه شانسی معمولا در دنیا با متریال مختلفی مثل مقوا، طلق و پلاستیک تولید و می توانند در طرح ها، اندازه ها و اشکال متخلفی عرضه شوند. این محصولات هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران بازار فروش خوبی را رقم زده اند.

تولید پوکه های شانسی  با مواد اولیه مختلفی انجام می شود که متداول ترین آن ها پلاستیک است. این محصولات در ایران معمولا به صورت پلاستیکی و مقوایی تولید می شوند و پس از قرار دادن جایزه ها داخل آن ها در بسته بندی های خاصی به قروش می رسند.

امروزه تنوع پوکه شانسی به مراتب بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است. مدل‌های مختلف با ظاهر جوجه، تخم مرغ، باب اسفنجی، مینیون و کیتی که همگی از شخصیت‌های انیمیشنی محبوب و شناخته شده کودکان هستند از جذابیت خاصی در بازار برخوردارند. این محصولات انواع مختلفی دارند که در ادامه به چند نوع از این کالا شاره می کنیم:

1-پوکه تخم مرغ شانسی:

شاید بتوان که محبوب ترین نوع پوکه شانسی، تخم مرغ شانسی است. این محصول ابتدا توسط برند کیندر به صورت تخم مرغ شکلاتی که داخلش کپسولی از اسباب بازی هست ارائه شد. در آینده به دلیل سختی تولید شکلات برای کارخانه ها، تخم مرغ های پلاستیکی جای شکلاتی را در بازار گرفتند و جایزه های خوراکی را در داخل آن ها قرار گرفتند. هم اکنون این محصولات در بازار در رنگ ها و سایز های مختلف وجود دارند.

2-پوکه کیفی

اما فقط پوکه های تخم مرغی در بازار موجود نیستند. پوکه شانسی کیفی طرحی جدید و جذاب بودند که توانستند محبوبیت زیادی در بازار کسب کنند. این پوکه ها به مربعی و کیفی بودن می توانند پس از استفاده، کاربرد های دیگری هم داشته باشند. یکی از محصولات پرفروش در بازار پوکه کیف و قمقمه است که یک قمقمه همزمان داخل کیف جای گذاری میشود.

3-پوکه شفاف

پوکه های شفاف بیشتر برای پر کردن اسمارتیز و خوراکی های ریز استفاده می شوند. این کالا به سبب اینکه با مواد غذایی در ارتباط هست باید از لحاظ متریال و ساخت ایمن باشد.

4-پوکه های با طرح شخصیت های کارتونی

امروزه با پیشرفت دستگاه های تزریق صنعتی، تولید محصولاتی با هر طرح و اندازه ایی امکان پذیر است. در این میان پوکه هایی که به شکل شخصیت های داستانی مورد علاقه کودکان طراحی شده اند نقش مهمی در جلب توجه کودک و علاقمندی به خرید در آنها خواهد داشت. از محبوب ترین آن ها می توان به پوکه باب اسفنجی و بچه رئیس اشاره کرد.

خرید پوکه شانسی از هدهد

شرکت هدهد با تکیه بر متخصصان حوزه کودک اقدام به تولید بیش از 35 مدل پوکه شانسی جذاب مانند  تخم مرغی، باب اسفنجی، بچه رئیس،شفافف، کیفی و... کرده است. کیفیت و دوام این محصولات در کنار قیمت مناسب باعث رشد برند شما خواهد شد. تولیدکنندگان عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت با ما در ارتباط باشند و از سایت ما دیدن کنند.

َANF ANFi
َANF ANFi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋