aflakahan.1402

aflakahan.1402

تفاوت بین تیرآهن RSJ و تیرآهن معمولی چیست؟

تفاوت بین تیرآهن RSJ و تیرآهن معمولی چیست؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که تیرآهن معمولی و RSJ چه تفاوتی با هم دارند. در واقع، این دو اصطلاح به یک نوع تیرآهن اشاره دارند که از جنس فولاد ساخته شده و شکل مقطع آن شبیه حرف H یا I است.

با این حال، ممکن است بسته به منطقه تفاوت‌های جزئی وجود داشته باشد. برای مثال، در بریتانیا، تیرآهن‌های RSJ می‌توانند به تیرآهن‌هایی با بال‌های شیب‌دار اشاره کنند، در حالی که تیرآهن‌های معمولی دارای بال‌های موازی هستند. این نوع تیرآهن‌های RSJ را می‌توان “تیرآهن با بال شیب‌دار” نیز نامید.

تیرآهن‌های معمولی استاندارد را می‌توان در برخی مناطق اروپا مانند لهستان، بلغارستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان، به عنوان تیرآهن‌های W (با بال پهن)، ستون‌های جهانی (UC) یا دو-تی شناخت.

به دلیل وجود این اصطلاحات فنی متفاوت، “تیرآهن معمولی” به دلیل ماهیت جهانی این راه‌حل ساختاری که در کاربردهای مختلف استفاده می‌شود، مناسب‌ترین نام است.

قبل از خرید تیرآهن، توصیه می‌شود با مهندسان سازه واجد شرایط مشورت کنید تا به شما در دسترسی به نیازهای خاص پروژه کمک کنند و اطمینان حاصل شود که تیرآهن‌های شما با استانداردهای ایمنی لازم مطابقت دارند.

جمع بندی

تیرآهن‌ های جهانی نوعی تیر فولادی هستند که به طور گسترده در ساخت و ساز و مهندسی به عنوان تیر باربر استفاده می‌شوند. آنها از فولاد ساختمانی ساخته می‌شوند و به روش‌های مختلفی مانند نورد گرم، نورد سرد، اکستروژن یا جوشکاری صفحات فولادی تولید می‌شوند.

بدون واسطه از آهنین افلاک خرید کنید!

آهنین افلاک صاحب بار تیراهن ذوب اهن اصفهان و تیراهن اهواز است.
قیمت به روز تیراهن اهواز و تیراهن ذوبی روزانه در سایت آهنین افلاک قرار می گیرد.
جهت مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

aflakahan.1402
aflakahan.1402

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋