اخبار فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود قسمت 78 سریال روح معشوق با دوبله فارسی

دانلود قسمت 78 سریال روح معشوق با دوبله فارسی

جیمز کامرون: می‌توانم هر داستانی را با فیلم‌های Avatar روایت کنم


کامرون می‌گوید نگران نیست تا پایان عمر «آواتار» بسازد.

«جیمز کامرون» به تازگی با «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) فیلم ۱ میلیارد دلاری دیگری به کارنامه‌اش افزوده است. او برای اکران این دنباله ۴۵۰ میلیون دلاری ۱۳ سال وقت و انرژی صرف کرده و بخش‌هایی از قسمت‌های سوم و چهارم را فیلمبرداری کرده است. این فیلمساز پیش‌تر گفته بود که تمایل دارد در بهترین حالت با پنج فیلم داستان چندگانه را به پایان برساند.


به این ترتیب ممکن است در صورت موفقیت فیلم‌های بعدی، کامرون شصت و هشت ساله تا پایان دوران حرفه‌ای خود مشغول دنباله‌های «آواتار» شود. او در مصاحبه با مجله «امپایر» می‌گوید پیشرفت در زمینه فناوری و داستان به اندازه کافی برای تولید دنباله «آواتار» وجود دارد و احساس نمی‌کند که این چندگانه مانع خلاقیت اوست.


«اس.اس. راجامولی» کارگردان «ررر» (RRR) در این مصاحبه از کامرون می‌پرسد: «تردیدی ندارم که داستان‌ها و ایدهای بسیار بیشتری برای بازگو کردن دارید. آیا تا به حال از اینکه [به خاطر فیلم‌های «آواتار»] نمی‌توانید آن‌ها را بازگو کنید حس بدی داشته‌اید؟»


کامرون پاسخ می‌دهد: «در پاسخ به پرسش شما دو نظر دارم: اول اینکه دنیای «آواتار» به حدی گسترده است که می‌تواند بیشتر داستان هایی که می‌خواهم را درونش روایت کنم و تکنیک‌های روشمندی که امیدوارم را بررسی کنم. و دوم بله... وقت ما به عنوان هنرمند محدود است. همیشه سوگوار داستان‌هایی هستم که نمی‌توانم بسازم.»


کامرون ادامه می‌دهد: «احساس خوشایندی است که کارگردان دیگر بخواهند در بعضی از ایده‌های من کاوش کنند، مثل «کاترین بیگلو» با فیلم «روزهای عجیب» (Strange Days)، و «رابرت رودریگز» وقتی که سکان هدایت «آلیتا: فرشته نبرد» (Alita: Battle Angel) را به او سپردم. در آینده به دنبال همکاری‌های بیشتر با کارگردانانی هستم که تحسین‌شان می‌کنم.»


این کارگردان تابستان گذشته به «امپایر» گفته بود: «فیلم‌های «آواتار» به شکلی همه وقت و توجه شما را می‌گیرد. پروژه‌های دیگری هم دارم که هیجان‌انگیزند. فکر می‌کنم عاقبت با گذر زمان – نمی‌دانم پس از سه فیلم یا چهار فیلم – بخواهم سکان هدایت را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم به سراغ کارهای دیگری بروم که به آن‌ها هم علاقه‌مندم. شاید هم نروم. نمی‌دانم.»


کامرون در سال ۲۰۲۱ به مجله «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «مشکل بزرگ این است: آیا هیچ درآمدی به دست خواهیم آورد؟ فیلم‌های بزرگ و پرخرج باید پول زیادی بیاورند. ما در یک دنیای جدید پسا-کووید، پسا-استریمینگ زندگی می‌کنیم. شاید آن آمار فروش تکرار نشوند. کسی چه می‌داند؟ قمار بزرگی است.»

دانلود قسمت 78 سریال روح معشوق با دوبله فارسی

اخبار فیلم و سریال
اخبار فیلم و سریال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋