advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پنجره کشویی آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی از پروفیل‌های متنوعی ساخته می‌شوند که معمولاً به رنگ نقره‌ای با جلای فلزی هستند. این محصول در انواع مختلفی مثل کشویی، ساده، لولایی و ریلی، ساخته و تولید می‌شود.

پنجره های آلومینیومی کشویی ساده

از گذشته تا به حال، از پنجره‌های آلومینیومی، استفاده‌ی بسیار زیادی می‌شد. امروزه این محصولات توسعه پیدا کرده‌اند و کارایی بهتری برای مصرف‌کننده دارند. کیفیت این پنجره، مطلوب و با دوام است و به دلیل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی که خاصیت شکل‌پذیری بالایی دارند، در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

پروفیل‌های به کار رفته در پنجره آلومینومی ساده، سبک وزن هستند و در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، مقاومت بالایی دارند. شیشه به کار رفته در مدل کشویی ساده، از نوع شیشه فلوت ساده است. از این محصول در ساخت درب‌های کرکره‌ای هم استفاده می‌شود و می‌تواند به عنوان عایق در برابر گرد و غبار و رطوبت، عمل کند.

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی ساده

مدل کشویی ساده از متریال با کیفیت ساخته شده و برای پنجره‌های داخلی و بیرونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این محصول، قیمت مناسب آن، با توجه به کیفیت خوبش است. از عوامل موثر بر قیمت پنجره آلومینیومی کشویی ساده، می‌توان به جنس پروفیل، ابعاد و اندازه و نوع شیشه به کار رفته، اشاره کرد. ساختار این مدل‌ها، اسکلت فلزی است، امکان جابه‌جایی در هر زوایه و جهتی را دارد و استفاده از آن، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره کشویی آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی کشویی دوجداره

یکی دیگر از پنجره‌های آلومینیومی پرمصرف در صنعت ساختمان سازی و همچنین بازسازی خانه‌های قدیمی، آلومینیومی کشویی دو جداره است. در ساختار این محصول، از پروفیل‌های آلومینیومی با کیفیت و شیشه‌های دو جداره استفاده می‌شود. در نوع قدیمی این محصولات، از میلگردها استفاه می‌کردند که معایب خود را داشت، اما در حال حاضر، این محصولات به عنوان درب و پنجره بادوام و با کیفیت برای ساختمان، طراحی و تولید می‌شوند.

ویژگی های پنجره های آلومینیومی کشویی دو جداره

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عایق

یکی از ویژگی‌های اصلی این مدل، خاصیت عایق بودن آن است. چون از شیشه‌های دوجداره در ساختار آن استفاده شده است.

استحکام

وزن این پنجره‌ها کمتر از مدل‌های آهنی است و در مقایسه با سایر قاب‌ها و فریم‌ها، محکم‌تر هستند. همچنین کیفیت پروفیل بسیار مطلوبی دارد. در نتیجه به عنوان عایق، مانع خروج گرما به بیرون از ساختمان می‌شود.

مقاومت

مقاومت این پنجره‌های آلومینیومی در برابر مدل‌های آهنی، چوبی، UPVC و...، بسیار بالاست. با توجه به جنسی که دارد، در سرما و گرما کمتر دچار انقباض و انبساط می‌شود و در برابر نور شدید آفتاب و باران، بسیار مقاوم است. این محصول در برابر آتش‌سوزی هم مقاومت بالایی دارد و کمترین آسیب به آن وارد می‌شود. همچنین به دلیل دوجداره بودن شیشه‌ها، از ورود گرد و غبار و سر وصدا به داخل ساختمان، جلوگیری می‌کند.

ضد رطوبت

تمامی مدل‌های آلومینیومی، در برابر رطوبت و نفوذ آب، مقاوم هستند. بنابراین می‌توان آن‌ها را بیشتر در مناطق مرطوب و حتی برای سرویس‌های بهداشتی، مورد استفاده قرار داد.

نصب آسان

این محصولات را می‌توانید به راحتی و آسانی نصب کنید. چون وزن کمی دارند و راحت جابه‌جا می‌شوند.

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دو جداره

با توجه به ویژگی‌های مذکور، این مدل عمر زیادی دارد و کیفیتش بسیار مطلوب است. از عوامل موثر بر قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دو جداره، می‌توان به مواردی مثل درصد خلوص پروفیل آلومینیوم به کار رفته، شیشه‌های دوجداره، ابعاد و اندازه و طرح‌های سفارش شده، اشاره کرد.

قیمت این محصول با توجه به مزیت‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است و بیشترین کاربرد را در ساخت و تولید پنجره‌های بیرونی ساختمان دارد.

برای مطالعه بیشتر درباره انواع پنجره های الومینیومی و قیمت آن ها کلیک کنید.

 

پنجره دوجداره ریلی آلومینیومی

این محصول یکی از انواع پنجره‌های آلومینیومی است که به صورت ریلی، طراحی و ساخته می‌شود و کاربری بسیار راحتی دارد. در ساخت تمامی مدل‌ها، به‌خصوص دوجداره ریلی آلومینیومی، از فرآیند ترمال بریک استفاده می‌شود. به همین دلیل هم این محصولات مثل سایر مدل‌های آلومینیومی، خاصیت عایق دارند و بیش از 70 درصد حرارت را به بیرون از ساختمان منتقل نمی‌کنند. همچنین گرما و سرما از بیرون به داخل اتاق انتقال داده نمی‌شود.

معمولاً ساخت و طراحی این محصولات، بر اساس آب و هوای منطقه و مطابق با سلیقه مشتری و سازگاری با نوع ساختمان و طراحی آن صورت می‌گیرد. این محصولات در برابر لرزش و باد هم مقاومت می‌کنند و برای پنجره‌هایی با ابعاد دو و نیم متر تا سه متر ارتفاع، به کار می‌روند.

خرید پنجره کشویی آلومینیومی از مهیا پنجره 

مجموعه مهیا پنجره تولید کننده انواع درب و پنجره الومینیومی و upvc است که می توانید جهت استعلام قیمت، مشاهده محصولات و دریافت مشاوره به سایت مهیا پنجره مراجعه کنید.

 

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋