advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، لندینگ سایت، نقطه فرود کاربر در سایت می باشد که بازدید کنندگان سایت از طریق آن به محتوای سایت دسترسی پیدا می کنند. البته به این صفحات، صفحات هدف نیز گفته می شود، چرا که از اهمیت بالایی بخصوص در سئو برخوردار می باشد. بنابر این اصول طراحی لندینگ پیج باید کاملا درست باشد، چراکه لندینگ پیج ها در نهایت هم در میزان فروش و هم در میزان بازدید سایت تاثیر گذارند.

یکی از اصلی ترین، معروف ترین و کاربردی ترین لندینگ پیج ها در هر سایت یا وبلاگی، صفحه اصلی آن می باشد. اما نکته ای که باید توجه به سزایی به آن داشته باشید، این است که هر صفحه اولی که باز می شود، یک لندینگ پیج نمی باشد. امکان دارد کاربر شما از طریق جستجو در گوگل به وبلاگ یا نوشته شما دست پیدا کند و از این طریق وارد سایت شما شود.

 

به طور معمول کاربران پس از مشاهده لندینگ سایت، یا صفحه را مطاعه می کنند و می بندند، یا از طریق لینک های قرار داده شده به بخش های دیگر سایت مراجعه می کنند و یا به اصطلاح اکشن هایی مانند ثبت ایمیل، دانلود فایل، تماس با شما و… را انجام می دهند.

اگر بخواهیم به طور ساده تر بگوییم که لندینگ پیج چیست، لندینگ سایت صفحه ای است که سایت شما و ویژگی های آن را نشان می دهد و کاربر را به صفحات مختلف هدایت می کند.

انواع لندینگ پیج
حالا که با لندینگ پیج آشنا شدید، باید بدانید که به طور کلی دسته بندی صفحات لندینگ به سه دسته طراحی سایت، طراحی میکروسایت و طراحی لندینگ اختصاصی، دسته بندی می شوند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

لندینگ صفحات اصلی
به طور معمول صفحه دسته بندی محصولات، صفحه اصلی، صفحه خدمات و… که از صفحات اصلی وب سایت می باشند، در این دسته یعنی صفحات اصلی قرار می گیرند. در صفحات اصلی معمولا کسب و کار معرفی می شود و با توجه به نوع کسب و کار اطلاعات مربوطه قرار داده می شود.

طراحی لندینگ میکروسایت
این لندینگ که یک سایت کوچک به حساب می آید، در واقع نقش مکمل سایت شما را بازی می کند و شاخه ای از سایت می باشد که به صورت جدا از صفحه اصلی کار می کند. توجه داشته باشید که آدرس میکروسایت با صفحه اصلی کاملا متفاوت است.

طراحی لندینگ اختصاصی
تمرکز اصلی در این طراحی، فراخوان عمل می باشد. منظور از فراخوان عمل، اکشن هایی مانند پر کردن فرم، ثبت نام، خرید محصول و… می باشد. البته طراحی این نوع لندینگ، باید ویژگی های زیر را عایت کند.

در این طراحی باید تمرکز اصلی روی یک عمل خاص باشد.
این طراحی باید نسبت به سایر بخش های سایت، کمترین سردرگمی را به همراه داشته باشد.
فرایند تبدیل بازدید کننده به مشتری، بسیار ساده و راحت باشد.
این طراحی برای مخاطبان هدف، کاملا هدفمند طراحی شود.
اگر به یادگیری و آموزش طراحی سایت علاقه مند هستید و قصد ساخت صفحه فرود رایگان را دارید، در صفحه مربوطه، ویدئو های طراحی سایت و مخصوصا اموزش طراحی لندینگ پیج را به صورت کاملا رایگان قرار داده ایم. ویدئو های قرار داده شده، توسط بهترین اساتید ضبط شده و شما می توانید طراحی قالب وردپرس به خصوص طراحی سایت را به راحتی در این صفحه یاد بگیرید.

اهمیت لندینگ پیج چیست
به طور کلی طراحی لندینگ پیج اهمیت بسیاری را دارد، به طوری که نمی توان این موضوع را در یک پاراگراف توضیح داد. اما اگر بخواهیم به طور ساده و کلی به این موضوع پاسخ دهیم، صفحات لندینگ پیج سایت، در واقع نمای کلی سایت حساب می شوند و به طور معمول کاربران بر این اساس کسب و کار شما را مورد قضاوت قرار می دهند. البته اگر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، موارد بیشتری از اهمیت لندینگ پیج گفته شده است.

اصول طراحی لندینگ پیچ چیست
تا اینجای مقاله با لندینگ سایت آشنا شدید و فهمیدید که لندینگ پیج چیست. اما در این بخش قصد داریم بررسی کنیم که اصول و نحوه ساخت لندینگ پیج به چه صورت است. به طور کلی طراحی وب سایت با طراحی لندینگ سایت متفاوت است. لندینگ سایت، یک صفحه منحصر به فرد و خارج از چارچوب وب سایت می باشد و در واقع مرجعی برای بازدید سایت است. به همین دلیل این مرجع باید بگونه ای طراحی شده باشد تا کاربر را به آنچه که به دنبال آن می گردد، هدایت کند.

ویژگی های لندینگ پیج
دوتا از ویژگی هایی که در لندینگ پیج سایت باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید، این است که لندینگ شما باید هم هدف خاصی را دنبال کند و هم فرایند تبدیل شدن مشتری به کاربر به ساده ترین روش انجام شود و این امکان با تنها یک دکمه انجام شود.

رعایت این دو نکته در طراحی انواع لندینگ پیج می تواند تفاوت لندینگ پیج را با صفحه اصلی سایت بیشتر نشان دهد، چرا که اگر کمی توجه داشته باشید، متوجه خواهید شد که در صفحه اصلی می توانید چندین هدف مختلف را دنبال کرده و به صفحات مختلف لینک دهید، اما در لندینگ پیج شما فقط یک هدف خاص را دنبال می کنید.

کاربرد لندینگ پیج چیست؟
احتمالا تا حدودی متوجه این قضیه شده اید که هدف از ساخت لندینگ پیج چیست و لندینگ پیج چه کاربردی دارد. اما در ادامه قصد داریم به طور دقیق تر به بررسی این موضوع بپردازیم که اصلا ساخت لندینگ پیج چه کاربردی دارد.

ساخت تبلیغات بنری
ساخت لندینگ پیج های بنری کمک می کنند تا توجه کاربران به موضوع خاصی جلب شود و در نهایت بازگشت سرمایه بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی انجام شود.

ساخت لندینگ برای بازار یابی ایمیلی
لندینگ پیج در بازاریابی ایمیلی در اکثر موارد برای کسانی مناسب است که با کسب‌و کار شما از قبل آشنا بوده اند. این دسته از کاربران را می‌توان با ارائه کتاب الکترونیک، مقاله، برگزاری کارگاه آموزشی و… نگه داشت یا این زمینه را ایجاد کرد تا دوباره بازگردند.

ساخت لندینگ برای در اختیار گذاشتن دمو
با سخت این نوع لندینگ پیج، شما می توانید بخشی از خدمات را به صورت رایگان و در بازه زمانی مشخصی در اختیار کاربر قرار دهید. این کار، کاربر را ترغیب می کند که محصول اصلی شما را خریداری کند.

ساخت لندینگ تماس با ما
برای بسیاری از شرکت ها مانند سازمان های حقوقی، مالی، مشاوره ای و… مهم ترین صفحات، صفحات تماس می باشند. طراحی لندینگ پیج حرفه ای برای این صفحات می تواند به راحتی کاربران و بهتر شدن سایت، کمک بسزایی کند.

ساخت لندینگ برای صفحه فروش محصولات
یکی از کلید های موفقیت فروشگاه های آنلاین،طراحی لندینگ پیج حرفه ای برای صفحه دسته بندی محصولات، یا حتی برای هر محصول می باشد. توجه داشته باشید متمرکز کردن توجه کاربر به یک محصول خاص، راهی کاربردی برای افزایش شانس فروش است.

ساخت لندینگ برای کمپین های تبلیغاتی
شما می توانید برای اقداماتی مانند طراحی کمپین‌های مناسبتی، پیشنهادات ویژه ای مانند ارائه کد تخفیف، دمو و… در قالب لندینگ پیج، توجه کاربر را جلب کنید و بازدهی سایت خود را چندین برابر کنید.

طراحی سایت حرفه ای در تهران

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی ، سئو سایت و تولید انواع محتوا برای سایت ها است. اگر می خواهید بستر بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود داشته باشید بهتر است تولید محتوای سئو شده و سئو سایت را به یک مجموعه بسپارید تا با یک استراتژی خاص جلو بروید. برای این امر کافیست با شماره 02188704000 تماس بگیرید

 

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋