advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پنجره آلومینیومی دوجداره

محبوبیت پنجره های آلومینیومی دوجداره اخیراً افزایش یافته است. این به این دلیل است که این پنجره ها مزایای عملی و زیبایی شناختی زیادی را برای انواع ساختمان ها فراهم می کنند. اگر هنوز به این پنجره‌ها روی نیاورده‌اید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره‌های دوجداره و اینکه چه چیزهایی می‌تواند برای ساختمان شما به ارمغان بیاورد همراه ما باشید.

پنجره آلومینیومی دوجداره

 

پنجره های دوجداره از دو لایه شیشه سخت تشکیل شده اند. یک نوار فاصله بین دو تکه شیشه، واحد دوجداره را مهر و موم می کند و آن را در کنار هم نگه می دارد و از ایجاد تراکم بین صفحات شیشه ای جلوگیری می کند. میان شیشه ها با گاز آرگون پر می شود. این گاز به عنوان یک عایق عمل می کند. چگالی گاز آرگون عبور گرما را سخت‌تر می‌کند، به این معنی که خانه شما در طول تابستان برای مدت طولانی‌تری خنک‌تر می‌ماند و در زمستان نیز هوای گرم به آسانی از خارج نمی‌شود.

در ساخت پنجره آلومینیومی از فریم های با کیفیت آلمانی، ایرانی، استرالیایی، ایتالیایی و … استفاده می‌شود که سفارش دهنده پنجره نوع آن و نوع یراق آلات پنجره انتخاب می‌کند.

چرا باید پنجره آلومینیومی دوجداره بخریم؟

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید پنجره آلومینیومی بخریم و چرا از سایر پنجره ها استفاده نکنیم؛ در ادامه با مزایای و ویژگی های پنجره های دوجداره آلومینیومی آشنا می‌شوید که در چرایی خرید شما موثر خواهند بود.

قیمت پنجره الومینیومی دوجداره با توجه به کیفیت و زیبایی که دارد کاملا مناسب است.

مزایای پنجره‌ آلومینیومی دوجداره

عایق کاری داخل خانه را بهبود می بخشند.

عایق کاری بهتر خانه محبوب ترین مزیت استفاده از پنجره دوجداره است. گاز آرگون در بین دو پنل شیشه ای به عایق بندی خانه شما در برابر هوای سرد کمک می کند و باعث می شود خانه شما در فصول زمستان به راحتی گرم شود. پنجره ها همچنین به بهبود تنظیم حرارت در تابستان کمک می کنند. خانه شما برای مدت طولانی تری خنک نگه داشته می شود.

این پنجره ها کم نگهداری و بادوام هستند.

پنجره های آلومینیومی دوجداره فقط به تمیز کردن معمولی ساده نیاز دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. هیچ تعمیر و نگهداری خسته کننده ای لازم نیست! با کار پیش پا افتاده رنگ آمیزی مجدد پنجره های خود هر سال خداحافظی کنید — اغلب درب و پنجره های آلومینیومی پودری هستند، به این معنا که کار شما راحت است. یک شست و شوی سریع و پاک کردن ساده پنجره های شما را زیبا و نو می کند و ظاهر پنجره همچون روز اول می شود.

پنجره های الومینیومی بسیار بادوام هستند و به گونه ای طراحی و تولید شده اند که می توانید مدت طولانی از آن ها بدون نیاز به تعویض استفاده نمایید. البته باید از پنجره های آلومینیومی به درستی نگه داری کنید و نظافت مداوم را فراموش نکنید.

آلومینیوم یک ماده سازگار با محیط زیست است.

قاب پنجره آلومینیومی را برای پنجره های دوجداره خود انتخاب کنید. به این دلیل که آلومینیوم یک ماده قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است. هزینه بازیافت آن کمتر از تولید فلز واقعی است. آلومینیوم یکی از تنها فلزاتی است که عمر بی‌نهایتی دارد — می‌توان آن را بارها و بارها بدون از دست دادن دوام خود بازیافت کرد.

پنجره های آلومینیومی دوجداره پوسیده نمی شوند.

آلومینیوم ماده ای است که پوسیده و خورده نمی شود. به همین دلیل است که برای پنجره‌ های دو جداره بهترین گزینه برای فریم است. برخلاف سایر مواد پنجره مانند چوب و حتی یو پی وی سی ، آلومینیوم طول عمر بیشتری دارد زیرا متورم، خورده و پوسیده نمی شود.

پنجره های دو جداره می توانند عایق صوتی بیشتری ایجاد کنند.

گاز آرگون بین شیشه های پنجره های دوجداره را به خاطر دارید؟ آن ها همچنین می توانند به خانه شما عایق صوتی اضافه کنند! چگالی گاز آرگون عبور امواج صوتی از پنجره های شما را دشوارتر می کند. همچنین ورود گرد و غبار را به حداقل می رسانند.

این پنجره ها امنیت بیشتری را فراهم می کنند.

اگر امنیت بالایی برای خانه خود می خواهید پنجره های آلومینیومی دوجداره را انتخاب کنید. در درب و پنجره های آلومینیومی دو جداره ویژگی‌های امنیتی مختلفی مانند قفل و پیچ ‌های پاسیو تعبیه شده‌اند که آرامش بیشتری را در هنگام خواب شبانه یا زمانی که خارج از خانه هستید فراهم می‌کنند. اگر به دنبال امنیت بیشتر هستید می توانید یراق آلات خود را تغییر دهید و یا شیشه ۳ جداره و شیشه های امنیتی استفاده نمایید.

البته نصب پنجره آلومینیومی باید به درستی صورت گیرد که بهتر است این کار را به فردی متخصص بسپارید.

پنجره های آلومینیومی دوجداره از نظر زیبایی بسیار دلپذیر هستند.

درب و پنجره های آلومینیومی را می توانید در اشکال و اندازه های متفاوت و با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید. همچنین این پنجره ها قابل رنگ آمیزی هستند و می توانید رنگ ها و طرح هایی مانند رنگ مشکی، نقره ای، رنگ شامپاینی، طرح چوب و … را انتخاب کنید.

انواع پنجره های آلومینیومی دوجداره

پنجره های آلومینیومی از دیرباز تا به امروز بسیار تغییر کرده اند و مهندسان این حوزه سعی داشته اند در تولید این پنجره ها پیشرفت کنند و پنجره های الومینیومی بروز و مدرن برای أنواع ساختمان ها طراحی کنند که هم زیبایی داشته باشند و هم عملکرد مناسب.

پنجره های الومینیومی انواع گوناگونی دارند که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را در ابعاد و رنگ های متفاوت سفارش دهید؛ متداول ترین انواع پنجره های الومینیومی عبارتند از:

  • پنجره آلومینیومی تک حالته
  • پنجره آلومینیومی دو حالته
  • پنجره آلومینیومی کشویی
  • پنجره آلومینیومی گیوتینی
  • پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید
  • پنجره آلومینیومی فولکس واگنی

با جستجو در گوگل می توانید شرکت های به نامی را جهت خرید پنجره آلومینیومی دوجداره پیدا کنید که کیفیت خوبی را ارائه می دهند.

خرید پنجره آلومینیومی دوجداره

مجموعه مهیا پنجره تولید کننده انواع درب و پنجره الومینیومی و upvc است که می توانید جهت استعلام قیمت، مشاهده محصولات و دریافت مشاوره به سایت مهیا پنجره مراجعه کنید.

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋