advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اجاره بیلبورد

شاید برای شما سوال باشد آیا اجاره بیلبورد در تهران برای کسب و کارها می تواند مفید باشد یا تبلیغات آنلاین و اینترنتی بهتر است؛ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

تبلیغات بیلبوردی چیست؟

 

بیلبورد (Billboard) یک ساختار تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است، شبیه به یک پوستر بزرگ با پایه است که برای تبلیغ یک نام تجاری (برند)، پیشنهاد یا معرفی محصول یا خدمت استفاده می‌شود.

کلمه بیلبورد در زبان انگلیسی گاهی به معنای احتکار نیز بکار می‌رود.

بیلبوردها معمولاً در مناطق پرتردد مانند کنار بزرگراه ها یا نزدیک مراکز خرید قرار دارند تا توجه بیشترین تعداد رانندگان و عابران پیاده را جلب کنند.

ابعاد بیلبوردها بسیار متنوع است و به محل قرارگیری آن بستگی دارد مثلا یک بیلبورد ممکن است با ارتفاع ۵ متر و عرض ۱۵ متر باشد و بیلبوردی دیگر با ارتفاع ۴ متر و عرض ۳ متر باشد.

تبلیغات بیلبوردی (Billboard Advertising) فرآیند استفاده از تابلوهای تبلیغاتی چاپی و دیجیتالی در مقیاس های بزرگ برای تبلیغ یک برند و پیشنهاد محصول یا خدمت است.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی کارآمد برای به دست آوردن بیشترین تعداد بازدید و تاثیرگذاری بلند مدت برند بر مخاطبان است.

مهم‌ترین دستاورد بیلبوردها برای کسب و کارها، برندسازی است که به کمک شعارهایی با سایز بسیار بزرگ، تصاویر افراد مشهور، بیان ارزش پیشنهادی برند و سایر اطلاعات صورت می‌گیرد.

آیا اجاره بیلبورد برای کسب و کار ها مفید است ؟

از زمان های قدیم تا به امروز و حتی با پیشرفت تکنولوژی قدرت و ارزش تبلیغات محیطی از بین نرفته است و امروز شاهد به‌کارگیری روز افزون تبلیغات محیطی به روش های مختلف هستیم.

شاید تصور کنید اجاره بیلبورد دیگر تاثیری ندارد و استفاده از تبلیغات آنلاین بهتر است اما کاملا اشتباه می کنید تبلیغات درست زمانی رخ می دهد که کمپین شما شامل چندین روش باشد تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

تنها استفاده از یک کانال تبلیغاتی نمی تواند نتیجه دلخواه را به ارمغان آورد.

یک کمپین تبلیغاتی عالی باید شامل انواع روش و کانال های تبلیغات محیطی بیلبورد و دیجیتال مارکتینگ باشد.

سوال این بود که آیا اجاره بیلبورد برای کسب و کار ها مفید است؟ بله با صراحت می توانیم بگوییم رزرو بیلبورد تبلیغاتی برای تمامی کسب و کارها در هر موضوعی مفید است.

آیا هزینه اجاره بیلبورد گران است ؟

برخی فکر می کنند هزینه اجاره بیلبورد بسیار است و توانایی رزرو بیلبورد ندارند.

بله درست است یک بیلبورد بزرگ و خاص در بهترین مکان شهر برای کسب و کارهای کوچک و نوپا مناسب نیست زیرا هزینه بسیاری دارد.

اما تبلیغات محیطی روش های گوناگونی دارد مانند بیلبورد، لمپوست بنر، استرابورد، لایت باکس و ... که کسب و کارها می توانند با توجه به نیاز و منابع خود به انتخاب آن ها بپردازند.

مثلا برای یک کسب و کار کوچک اجاره لمپوست بنر و استرابورد که هزینه کمتری دارد بهتر است اما اگر شما یک برند بزرگ هستید می توانید بهترین بیلبوردهای شهر را اجاره کنید.

بر اساس آمارها بازگشت سرمایه تبلیغات محیطی ۶ برابر سرمایه صرف شده است پس می توان نتیجه گرفت که اجاره بیلبورد می تواند به رشد و درخشیدن برند و کسب و کار شما کمک بسزایی کند.

اجاره بیلبورد در تهران

چرا در شهر تهران بیلبورد اجاره کنیم ؟

شهر تهران به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر تهران و پایتخت کشور محل مناسبی برای تبلیغات است.

برندهای و شرکت های شهر تهران و حتی سایر استان ها می توانند در تهران بیلبورد رزرو کنند و تبلیغ خود را روزانه برای میلیون ها نفر به نمایش درآوردند.

اگر کسب و کار شما کوچک است و خدمات رسانی شما به یک منطقه و محله محدود می شود بهتر است از بیلبوردهای کوچک در شهر خود یا استرابوردها استفاده نمایید اما اگر صاحب یک برند بزرگ هستید باید از بهترین بیلبوردهای تهران استفاده کنید.

قیمت اجاره بیلبورد در تهران

هزینه اجاره بیلبورد به ابعاد و محل قرارگیری آن بستگی دارد برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید عبارت “تبلیغات محیطی تهران” را در گوگل سرچ کنید و با بهترین شرکت های تبلیغات محیطی آشنا شوید.

در لینک روبرو ما بررسی چند شرکت تبلیغات محیطی پرداختیم که می توانید آن به آن مراجعه کنید : بهترین و برترین شرکت های تبلیغات محیطی تهران

بیلبوردهای تبلیغاتی تهران

بیلبوردهای تبلیغاتی تهران به رشد و دیده شدن برند شما می تواند کمک بسزایی کند. با اجاره یکی از بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران می توانید رشد و پیشرفت خود را افزایش دهید و از رقبای خود پیشی گیرید.

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋