advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تبلیغات محیطی چیست ؟ آیا تبلیغات محیطی همان اجاره بیلبورد است ؟

 

 

اساساً، تبلیغات محیطی، هر تبلیغی است که هنگام حضور در خارج از خانه می بینید. هر آگهی در فضای باز که مستقیماً به تلفن، تلویزیون، تبلت یا لپ‌تاپ شما نمی‌آید، معمولاً تبلیغات محیطی است.

اینها تبلیغاتی هستند که در حین پیاده روی به سمت ایستگاه اتوبوس، رانندگی به سمت محل کار یا منتظر پرواز در فرودگاه با آنها مواجه می شویم. این می تواند هر چیزی به بزرگی یک بیلبورد در وسط میدان تایمز یا به کوچکی یک هدیه یا گیفت باشد و حتی بروشور یا برگه تبلیغاتی که در خیابان پخش می‌کنند.

هر آگهی در فضای باز که در هر روز در بیرون از منزل با آن روبرو می شویم، OOH = out of home است.

اینها برخی از اشکال تبلیغات محیطی هستند که امروزه استفاده می‌شود:

بیلبوردهایی مانند:

  • · بیلبوردهای دیجیتال
  • · پوسترها
  • · نقاشی های دیواری
  • · استرابورد
  • · لمپوست بنر
  • · لایت باکس
  • · اسپیس بنر
  • · بالن ها

مبلمان خیابانی شامل:

  • · پناهگاه های اتوبوس
  • · نیمکت های اتوبوس
  • · قفسه های خبری
  • · دکه های روزنامه فروشی
  • · کیوسک های تلفن

تبلیغات حمل و نقل در موارد زیر:

  • · فرودگاه ها
  • · مترو
  • · اتوبوس ها
  • · تاکسی ها
  • · کامیون های سیار

تبلیغات محیطی در مکان ‌های زیر نیز می‌تواند قرار گیرد :

  • · ورزشگاه‌ها
  • · سینماها
  • · مراکز خرید
  • · آسانسورها
  • · میدان ها
  • · بزرگراه ها
  • · فرودگاه ها
  • · نمایشگاه ها
  • · و ...

اینها تنها تعدادی از مکان‌های رایج در فضای باز هستند که کسب‌وکارها برای بهینه‌سازی تبلیغات، به رسمیت شناختن، جذب مصرف‌کنندگان و جذب مشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند.

تبلیغات ترانزیت یا حمل و نقلی نیز روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری نسبت به سایر روش های تبلیغات سنتی است.

چرا تبلیغات محیطی در حال حاضر پرطرفدار است؟

با کمال تعجب، چنین شکل ثابت و سنتی تبلیغات در حال حاضر نوعی رنسانس دارد، پس چرا این اتفاق می افتد و چرا هنوز تبلیغات محیطی طرافداران خود را دارد ؟

۳ دلیل اصلی برای تجدید حیات فعلی تبلیغات محیطی وجود دارد:

  • · تبلیغات رسانه های دیجیتال بسیار دشوار است
  • · تبلیغات محیطی می‌توان دیجیتال کرد
  • · تبلیغات محیطی را می‌توان به تبلیغات آنلاین متصل کرد

تبلیغات DOOH چیست؟

تبلیغات محیطی دیجیتال یا DOOH، دیجیتالی کردن تبلیغات بیرون از خانه است.

به عنوان مثال، هنگامی که از یک ایستگاه اتوبوس محلی عبور می کنید، ممکن است متوجه شوید که تبلیغات در جدول زمانی اتوبوس دیگر روی پوسترهای کاغذی نمایش داده نمی شود. در عوض، یک صفحه دیجیتال تبلیغات یک رستوران محلی، یک تجارت املاک و یک شرکت بیمه را نشان می‌دهد.

در گذشته، تغییر بیلبورد کاری سخت و سنگین بود. قرار دادن یک بیلبورد به زمان و هزینه زیادی نیاز داشت و پس از اتمام آن دقیقاً با آنچه در آنجا بود گیر کردید.

اکنون که تبلیغات محیطی دیجیتال به راحتی قابل دسترسی شده است، امکانات برای تبلیغات افزایش یافته است. اکنون بیلبوردها می توانند تعاملی باشند و دائماً در حال تغییر باشند. این اجازه می دهد تا پیام های هدفمندتری بسته به مصرف کننده ای که یک کسب و کار می خواهد جذب کند.

تبلیغات محیطی دیجیتال به دلیل مزایای فراوانی که دارند در حال حاضر در حال رشد است و افراد بیشتری به فکر استفاده از این نوع تبلیغات محیطی هستند.

دلایل استفاده از تبلیغات محیطی دیجیتال :

۱- مقرون به صرفه بودن

۲- ویژگی های پویا که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد نمایشگرها را به راحتی تغییر دهند

۳- امکان نمایش چندین آگهی در یک زمان

۴- کنترل زمان فعال بودن نمایشگر، مانند زمان‌های ترافیک بالا

تبلیغات محیطی بینندگان را به خریدار تبدیل می‌کند...

هدف اصلی بازاریابی، تبدیل دیدگاه‌های یک محصول به خرید آن محصول است. یکی از شاخص های کلیدی که هنگام تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی باید به آن توجه کرد این است که چه تعداد از افرادی که یک تبلیغ را می بینند در نهایت محصول را خریداری می کنند.

نیلسن مطالعه‌ای را برای بیلبوردهای دیجیتال و تبلیغات دیجیتال در سطح خیابان (هر چیزی که هنگام راه رفتن در سطح چشم می‌بینید، به عنوان مثال اتوبوسی با پوستر فیلم روی آن در حال رانندگی است) انجام داد تا بررسی کند که چند نفر متوجه تبلیغات شده‌اند و آن دسته از افرادی که متوجه این محصول شدند، در نهایت محصول را خریداری کردند یا خیر؟

بر اساس گزارش 2020 Nielsen Digital OOH Advertising، بیلبوردهای دیجیتالی اثرات زیر را بر رفتار مصرف کننده داشتند:

۶۲ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در چهار هفته گذشته متوجه بیلبوردهای دیجیتالی شده اند.

وقتی از مصرف کنندگان پرسیده شد که چند وقت یکبار متوجه بیلبوردهای دیجیتالی می شوند، ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه گفتند که می توانند بیشتر یا در همه زمان ها به آنها توجه کنند.

۶۵ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه، پس از مشاهده محتوای بیلبورد دیجیتال، اقدام به درگیر شدن با آن کردند. بخشی از این اقدامات تعاملی شامل جستجوی تبلیغ کننده از طریق موتور جستجو، باز کردن وب سایت، رفتن به فروشگاه یا رستوران، یا مشاهده پروفایل رسانه های اجتماعی تبلیغ کننده است.

تبلیغات محیطی، تبلیغات همه رسانه های اصلی را تقویت می کند..

تبلیغات محیطی نه تنها به تنهایی برای جذب مصرف کنندگان به یک محصول تاثیر گذار و کارآمد است، بلکه ثابت شده که به طور قابل توجهی کشش تبلیغات رسانه دیجیتال یک محصول را افزایش می دهد.

طبق گزارشی که توسط انجمن تبلیغات خارج از خانه آمریکا (OAAA) و توسط MRI Simmons انجام شده است،

زمانی که برندها تبلیغات محیطی را به تبلیغات آنلاین اضافه کردند، گزارشات شاهد افزایش آگاهی از برند بود.

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید بین تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه های دیجیتال یکی را انتخاب کنید زیرا آن‌ها زمانی به خوبی کار خواهند کرد که کنار یکدیگر باشند.

اکثر افرادی که در اطراف شهر قدم می زنند یک دستگاه تلفن همراه دارند، بنابراین، وقتی با یک تبلیغ محیطی مواجه می شوند، احتمالاً به تلفن همراه خود نگاه می کنند تا در مورد کالا یا محصول بیشتر بدانند.

مطالعه بیشتر : معروف ترین و معتبر ترین شرکت‌های تبلیغات محیطی

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋