adobishgroup

adobishgroup

آهنگ مدیتیشن

موسیقی های بی کلام تأثیرهای زیادی روی جنبه‌های مختلف زندگی ما دارد.از تأثیر روی رفتارهای ما گرفته تا تغییر دادن شرایط روحی و حال‌هوایمان در تمام لحظات زندگی. البته برای تجربه‌ی احساسات و رفتارهای مختلف باید به موسیقی‌های متفاوتی گوش کنیم. موسیقی مدیتیشن می‌تواند به ما کمک کند با روحمان ارتباط برقرار کنیم و درک خوبی از نیازهای روحمان پیدا کنیم. تا جایی که می‌توانیم از آن برای درمان مشکلات سلامتی و بیمار‌های مختلف روحی و حتی جسمی استفاده کنیم.

موسیقی مدیتیشن چیست؟

این تصور که موسیقی مدیتیشن محدود به زمانی است که بخواهیم مدیتیشن انجام دهیم تصور درستی نیست. موسیقی مدیتیشن می‌تواند در انجام فعالیت‌های زیادی به ما کمک کند.مثلاً برای افزایش بهره‌وری ذهنمان در زمان مطالعه، یا برای افزایش تمرکز در زمان کار.

 

آهنگ مدیتیشن

آهنگ مدیتیشن

موسیقی‌های آرامش‌بخش مانند مدیتیشن چطور کار می‌کنند؟

بر طبق مطالعات موسیقی از فرکانس‌های متفاوتی تشکیل شده که می‌توانند روی فرکانس مغز ما اثر بگذارند. هنگامی که ما موسیقی گوش می‌دهیم، ذهنمان تلاش می‌کند فرکانس آن چه را که گوش می‌دهیم تقلید کند. فرکانس و طول‌موج‌های مختلف اثر متفاوتی روی ذهن انسان دارند. مثلا وقتی کسی به موسیقی آرامش‌بخش گوش می‌دهد احساس آرامش و تسکین یافتگی پیدا می‌کند و در مقابل زمانی که به موسیقی شاد گوش می‌دهد، احساس شادابی و هیجان را تجربه می‌کند.

این نوع موسیقی می‌تواند سطح استرس افرادی را که اضطراب و شلوغی زیادی را در زندگی تجربه می‌کنند کاهش دهد یک مطالعه نشان داده است افرادی که در مکان‌هایی کار می‌کنند که به صورت مداوم موسیقی آرامش‌بخش پخش می‌شود، نسبت به افرادی که دائماً موسیقی تند گوش می‌دهند، سطح استرس پایین‌تری را تجربه می‌کنند.

 

 

گوش دادن به موسیقی می‌تواند تأثیر زیادی را بر سیستم قلبی، عروقی و تنفسی افراد بگذارد و باعث تسهیل گردش خون در بدن ما شده، و به کاهش ضربان قلبمان کمک کند. طبق تحقیقات موسیقی مخصوص مدیتیشن باعث آرامش قلب می‌شود. علاوه بر این، موسیقی آرام می‌تواند به آرام کردن کودکانی که دائماً بی‌قراری می‌کنند هم کمک کند. شما می توانید با ورود به سایت ادوبیش انواع موسیقی های مدیتیشن را دانلود کنید و از آنها لذت ببرید.

 

آهنگ مدیتیشن

آهنگ مدیتیشن
adobishgroup
adobishgroup

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋