سئو سایت ،لازمه رونق هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت
و دیده شدن توسط مخاطبان است. از آنجا که عمده کاربران از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین
ابزار ارگانیک برای جلب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل
است. سئو سایت
[caption id="attachment_551" align="alignnone" width="300"] سئو سایت[/caption]
برندینگ مناسب توام با افزایش بازدید سایت و بهبود سئو رتبه و رنک الکسا، ورود بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق بیشتر
کسب و کار را رقم میزند. سئو سایت
سئو سایت چیست؟ سئو وب سایت، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است
که موجب افزایش بازدید سایت میشود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی میتوان تقسیم کرد: خدمات سئو
داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت. سئو سایت
به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه
طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. در مواردی
طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه
مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، شرکت وبرمز بر
عهده میگیرد.
[caption id="attachment_552" align="alignnone" width="300"] سئو سایت[/caption]
با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست
که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می
کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.
به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند. با توجه به هزینه کمتر بهبود
سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد
بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است. سئو سایت
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا
لینکهای ورودی به سایت شما از سایتهای دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو
را سئو مینامیم. سئو سایت
[caption id="attachment_553" align="alignnone" width="300"] سئو سایت[/caption]
مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت،
تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت
جذب کنیم. سئو سایت
سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای
موتورهای جستجو است. امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته که برابر است با بهینه سازی تجربه کاربری از
جستجو، به عبارت دیگر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم سئو سایت
مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد.
بطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است. سئو سایت
الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی
نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل
به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند
گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد. سئو سایت
علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود
تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time نامیده میشود. اگر دوست دارید بدانید تاثیر رفتار
کاربران بر سئو چیست پیشنهاد میکنیم مقاله RankBrain چیست را مطالعه کنید. سئو سایت
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از اینرو سئو مناسب کلید شما
برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا
باید به آن توجه کرد. سئو سایت
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل
میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز
به شما تحمیل خواهد کرد. سئو سایت
گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این
حال محدودیتهایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام
تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند. سئو سایت
ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه
افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای
اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به بخش آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید. سئو سایت
استفاده از تکنیک های سئو درجهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی استفاده از
ضعف موتورهای جستجو و تکنیکهای فریب آنها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار
گوگل این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کردهاند را تنبیه خواهد کرد. برای دید بهتر نسبت به
این مسئله مطالعه مقاله ترفندهای سئو میتواند برای شما مفید باشد. سئو سایت
سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که
هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:
سئو سایت
استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو
و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت. سئو سایت
فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته
بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است. سئو سایت
رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با
سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم. سئو سایت
فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو
مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید. سئو سایت
مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد. بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد.
برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش
سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح زیر است: سئو سایت
کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی
سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را بیاموزید. سئو سایت
پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته
و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید. سئو سایت
زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید
با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید. سئو سایت
با گسترش اینترنت و فضای وب، روش انجام بسیاری از فعالیتها تغییر کرده است. در گذشته برای معرفی کسبوکارها از روشهای حضوری
استفاده میشد، ولی حالا سایتها هستند که حرف اول را میزنند. سایتها همان مغازهها و فروشگاهها هستند که شکل امروزیتری پیدا
کردهاند و مخاطبان بیشتری را از سراسر کشور یا حتی دنیا پوشش میدهند. پس چیدمان و نحوهی ارائهی محصول در این فروشگاهها اهمیت
زیادی دارد. همچنین مکانی که برای تاسیس فروشگاه انتخاب میکنید باید در معرض دید مشتریها باشد. سئو سایت
در دنیای امروز، موتورهای جستجو به خصوص گوگل اصلیترین راه برای پیدا کردن کسبوکار شما هستند و رسیدن به نتایج بالای موتورهای
جستجو، نقش مهمی در پیشرفت فعالیت شما دارد و اینجاست که اهمیت سئو نمایان میشود. سئو سایت
همان طور که گفتیم سئو سایت مسئله مهمی است که برای هر کسب و کاری دیده شدن و جهانی شدن آن ها را میسر می کند.برای صاحبان کسب و کار، صرفا داشتن یک وب سایت، کمک چندانی به جهانی شدن برند آنها نمی کند. یک وب سایت نیاز به دیده شدن دارد.هر بیزینسی با
توجه به زمینه ی فعالیت خود، کلمات کلیدی مد نظر دارد که در صورت رتبه گرفتن با آن کلمات، می تواند توسط مشتریان خود دیده شود و به مرور زمان، برند خود را جهانی کند. سئو سایت
در فرایند سئو، فاکتورهای ابتدایی سئو سایت می بایست از همان مراحل طراحی سایت مد نظر قرار بگیرد. این مسئله مهم نیازمند زمان و
کارشناس حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد.فرایند سئو نیاز به صبر دارد چون با گذشت زمان در صورتیکه فاکتور های لازم، رعایت
شود می توان به نتیجه خوبی رسید. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها یکی شده.
سئو سایت
بازاریابی و سئو !! چرا و چگونه؟
بازاریابی اینترنتی ابزارهای گوناگونی دارد ، شبکه های اجتماعی، طراحی سایت و اپلیکیشن ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات آنلاین، چت روم ها ،
بازاریابی از طریق موتورهای جستجو . بازاریابی محتوایی از این دسته می باشند. سئو سایت
سئو(Search Engine Optimization) بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی،شناخته می شود که بر خلاف سایر روش ها که در زمان استفاده
مداوم ارزشمند هستند،به محض متوقف شدن از بین نمی رود .در واقع seo این قابلیت را دارد که برای فعالیت یا کسب و کار شما ارزش افزده ای مستمر ایجاد کرده که حتی با توقف فعالیت تا مدت ها در جریان بوده و به سودآوری اشتغال شما کمک کند.سئو یک پروژه نیست،بلکه یک پروسه است که برای موفقیت در آن نیازمند تلاش مستمر می باشید که متعاقبا پایداری بالایی خواهید داشت. سئو سایت
اگر بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری را برای ورود هدفمند به سایت ترغیب کنیم به یقین درآمد زیادی به دست خواهیم آورد.گوگل برای اینکه نتایج
بهتری را به کاربران ارائه دهد ، معیارهایی را برای صفحات وب در نظر گرفته است برای رعایت آن نیازمند بهبود سئو هستید .به عبارت دیگر ربات
های خزنده گوگل معیارهای استانداری را برای درک محتوای صفحه دارند که فقط در صورت رعایت این موارد است که می توانید به کسب جایگاه
خوبی فکر کنید. سئو سایت
خزنده ها و ربات های گوگل باید بتواند به صورت عمیق تری در سایت پیمایش کنند ،این امر با سئو درست امکان پذیر خواهد بود. سئو و بهینه
سازی سایت نیازمند پشتیبانی مداوم است و نباید قطع گردد از موارد مهم در سئو که مطابق با آپدیت جدید گوگل هم هست تولید محتوای
منحصر ، خاص و همچنین کاربرپسند می باشد. سئو سایت
تکنیک های زیادی برای به، نتیجه ی مطلوب رساندن یک وب سایت وجود دارد.برخی از این تکنیک ها می توانند با روش های نادرست و غیر
اخلاقی پیوند خورده باشند.اینگونه روش ها را اصولا روش های کلاه سیاه می نامند و وب سایت هایی که از این روش ها استفاده می کنند
سئو سایت
ممکن است که نتیجه ی خوبی بگیرند اما موقتی خواهد بود و بعد از پی بردن ربات های موتور های جستجو، آنها جریمه خواهند شد!سئو به
نوعی هنر هدایت ترافیک در جهت سایت مورد نظر می باشد این کار نیازمند متخصصی ماهر می باشد زیرا تغییرات ظاهری وب سایت نیز از
اهمیت فراوانی برخوردار است.در ادامه ی مقاله درباره تکنیک های سئو صحبت خواهیم کرد. سئو سایت
سئوی تکنیکال(Technical SEO)
خدمات On Page SEOبر روی محتواهای داخلی سایت و لینک ها تمرکز دارد.به عبارتی هر چیزی که شما در سایت خود بارگذاری می کنید یا
اینکه هر تغییری در داخل سایت انجام می دهید می تواند بر روی سئو سایت شما موثر باشد. در واقع سئو درون صفحه می تواند اساس کار
شما در این زمنیه باشد. به همین دلیل خیلی مهم است که این مرحله را قبل از سئو برون صفحه و به بهترین نحو ممکن انجام دهید.
سئو سایت
استفاده از تکنیک های SEO و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را کلاه سفید میگویند،ولی استفاده از ضعف موتور جستجوها و تکنیک های فریب آنها را به نام روش کلاه سیاه میشناسند و گوگل برای جلوگیری از این جریان هرچند ماه یکبار این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی میکند
و سایت هایی که از این روش استفاده کردهاند را جریمه خواهد کرد. سئو سایت
عوامل موفقیت در SEO به سه دسته کلی تقسیم میشود که هر کدام می تواند تاثیر مثبت بر ارتقا رتبه سایت شما داشته باشد
در زیر به این موارد می پردازیم: سئو سایت
زمانی که بازدیدکننده های شما به ماندن در سایت شما علایقی نداشته باشند شما صد در صد درسئو و جتی در کسب و کارتان شکست
می خورید.همانطور که گفتم محتوا به خیلی چیزها مربوط میشود . مثلا بازدیدکننده هایی که مایل یا علاقه ای به ماندن در سایت شما ندارند.
سئو سایت
ممکن است نرخ میزان ماندگاری کاربران در سایت را کم کنند و این کار بزرگترین لطمه را به سایت شما وارد می کند.بازدیدکنندگانی که وارد
یکی از سایت های شما می شوند و چیزی در سایتتان نیست که توجه ان ها را یه خود جذب کند یا به عبارتی چیزی برایشان با اهمیت یا جذاب
به نظر نمیرسد،از همان صفحه از سایت شما خارج میشوند و این افزایش(bounce rate) بانس ریت و کاهش میزان صفحات دیده شده توسط
کاربران در روز می شود. سئو سایت
اصل مفهوم سئو یعنی محتوا!! محتوا که خوب و مناسب باشد همه چیز جفت و جور می شود. برای مثال همین الان فکر کنید وارد وب سایتی
شده اید که محتوایی ندارد !! چه اتفاقی می افتد؟ماندن در آن سایت چه فایده ی مثبتی برای شما دارد؟زمانی که سایت شما دارای محتوای
خوبی نداشته باشد سئو کردن ان واقعا امری اشتباه است. سئو سایت
محتوایی که در سایت شما است ارتباط مستقیمی با بسیاری از فاکتورهای مهم در سئودارد. زمانی که سایت شما دارای محتوای خوبی نباشد دلیلی بر اینکه بازدیدکننده در سایت شما بماند ، وجود ندارد. دلیلی ندارد که کاربر سایت شما شود و به پیشنهادهای شما توجهی کند.البته این
فقط چیزی است که شما مشاهده میکنید. سئو سایت
محتوایی که در سایت خود قرار می دهید باید سئو باشد را با محتوایی که برای مخاطبانتان تولید می کنید اشتباه نگیرید. منظور من این نیست
که محتوایی که تولید و انتشار می کنید نباید سپو شده باشد بلکه منظور ما این است که محتوایی که تولید می کنید در مرحله اول باید برای
مخاطبان و بازدیدکنندگانتان اهمیت داشته باشد. سئو سایت
خیلی نباید به اینکه گوگل در مورد محتوای من چه فکری می کند ُ باشید.همان طور که اطلاع دارید گوگل طرفدار سایت هایی است که به کاربران
و یا بازدیدکنندگانشان اهمیت می دهند.پس اگر محتوای شما فقط برای مخاطبانتان تولید شده باشد مطمئن باشید گوگل هم این قضیه را به خوبی درک میکند .پس سعی نکنید به زور محتوایی در سایت خود قرار دهید که مورد تآیید گوگل واقع نشود پس باید طبق قوانین گوگل تولید شده باشد اگر محتوایی که تولید می کنید همان محتوایی باشد که کاربرانتان می خواهند گوگل عاشق سایت شما می شود. سئو سایت
تا حد ممکن محتوای طولانی تولید کنید و بلاگ نویسان در کشور خارجی بر سر طول محتوایشان با یکدیگر به رقابت میپردازند. مقالاتی که در حال نوشتن آن هستند امکان ندارد که در زیر 4000 لغت باشد.بنابر این شما نیز باید طول مقالات خود را افزایش دهید ,زمانی گوگل یک محتوا را کامل و خوانا برای کاربر می داند که طول آن زیاد باشد.این غیر ممکن است که بتوانید محتوای کاملی به مخاطبتان ارائه دهید که در 1000 کلمه خلاصه
شده باشد .
اگر رقیب های شما در این زمینه ناتوان هستند و نمی توانند محتوای طولانی را تولید کنند اطمینان این را داشته باشید که شما با استفاده از
تولید یک محتوای طولانی می توانید به آسانی از آنها جلو بزنید. این اطمینان را داشته باشید که اگر مقالاتی با طول بالای 3000 کلمه تولید کنید
گوگل رتبه بسیار خوبی به آنها میدهد. امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید.در بسیاری از مورد ها دیگر نیازی به اشتراک گذاری انها نیست و به
آسانی رتبه خوبی میگیرند.
به جستجویی که کاربران انجام می دهند توجه کنید محتوایی که شما تولید می کنید باید مطابق بانیاز کاربرانتان باشد. به کلمات و ویژگی های
کلیدی که آنها جستوجو می کنند توجه شایانی کنید .اگر میخواهید یک ترافیک خوب را از تولید محتوای سایت دریافت کنید فقط تولید محتوا در
زمینه کاری شما کافی نمی باشد!باید به این قسمت که مخاطبتان چه چیزی جست و جو میکند نیز توجه فرمایید.قبل از اینکه شروع به تایپ
مقالاتتان کنید بهتر است
ابتدا یک سر به گوگل بزنید و ببینید چه عنوانهایی در سرچ در رابطه با آن موضوع قرار دارند.بعد هم به عباراتی که بیشتر توسط مخاطبان
جست و جو شده است توجه کنید و در عناوین مقاله های خود از انها استفاده کرده و همچنان کلمات کلیدی متمرکز شده توسط کاربران
را نیز پیدا کنید.
روی عنوان های پرسشی متمرکز شوید اگر توجه کنید مقالات پرسشی بیشتر از مقالات دیگر طرفدار دارند.تحقیق های انجام شده نشان
می دهد کسانی که با مقالات پرسشی در نتایج جستجو روبه رو بشوند تمایل بهتری دارند تا در روی این مقالات کلیک کنند تا مقالات دیگر
یکی از فاکتورهای خیلی مهم در مشخص کردن رتبه در یک صفحه در نتایج جستو جو به تعداد کلیک شده روی آن مطلب است.میزان کلیک
کردن روی مقالات در نتیجه جست و جوها نشان دهنده ی پر طرفدار بودن آن است.گاهی اوقات میزان نرخ کلیک روی یک مطلب تعیین کننده
است.
بعضی مواقع به دلیل جذاب بودن عناوین یک مقاله و تعداد کلیک هایی که روی ان شده باعث افزایش رتبه ان در نتیجه جست و جو می شود.
پس تلاش بر این بگذارید که روی عنوان های پرسشی بیشتر کار کنید .کاربران اکثرا جواب سوال ها و پرسش های خود را در مقالاتی که عنوان
سوالی دارند پیدا می کنند.تلاش بر این کنید که با عناوین مقالات جذاب ترغیب بیشتری به کلیک کردن ایجاد کنید.
محتوایی که قدیمی شده است را بروز رسانی کنید گوگل به محتوایی که تازه ایجاد شده است اهمیت زیادی میدهد. سعی کنید محتواهای خود
را همیشه تازه نگه دارید . البته احتیاج به این ندارید که مقالات خودتان را دوباره بروز رسانی کنید. با تغییر محتواهای قدیمی شانس افزایش رتبه
مقاله را در سرچ برابر خواهید کرد. همین الان میتوانید به مقالات قدیمی که نوشته اید سری بزنید و محتوای ان را بروز رسانی کنید.
ان وقت میتوانید ببینید که چه تاثیری در افزایش رتبه سایت شما در نتایج جست و جوی شما خواهد داشت.بیشتر مقالاتی که بروز رسانی
میشوند طرفدارهای زیادی دارند.در واقع محتواهای همیشه تازه علاوه بر طرفدار زیاد داشتنشان لینک پذیری زیادی نیز دارندو توسط خیلی از
کاربران به اشتراک گذاشته خواهند شد. کاربران دنبال مطالب برگزیده و جدید اند .هیچ گاه مطالب قدیمی را به مطاالب جدید ترجیح نمیدهند.
به هیچ عنوانی محتوای سایت های دیگر را کاملا کپی نکنید تا در سایت خود قرار دهید. با این کار مطلقا کار مفیدی انجام نمی دهید.بیشتر
افراد با کپی مطلبهای دیگری از سایت ها در سایت خود انتظار معجزه را دارند.گوگل میتواند این مسئله را کاملا تشخیص دهد پس کپی محتوای
دیگر بی فایده است.
سایت هایی که از محتواهای کپی شده استفاده می کنند به هیچ عنوان نمی توانند در نتیجه ی جستجو کسب کنند.
گوگل هم به همین جهت مطالب تازه را به کاربرانش ارائه می دهد و می پسندد.گوگل هم به همین جهت مطالب تازه را به کاربرانش ارائه می
دهد و می پسندد.
در اصل سایتی که محتوایش کپی شده است در بین کاربران نیز جایگاهی ندارد.امروزه کاربران بسیار باهوش تر شده اند و به خوبی فرق بین سایتهایی که محتواهای بی ارزش دارند را تشخیص دهند و دیگر به سمتشان نروند. پس تا جایی که متوجه شده اید اصل همه چیز محتوا
است.برای بهبود سئو ضروری است. سایتی که فاقد محتوا است هیچ چیز نیز برای نشان دادن ندارد.
در تولید محتواها خلاق باشید و تنوع به خرج دهید . تولید محتوا فقط به معنی نوشتن یک مقاله نیست! ایجاد پادکست و ویدیو هم بخشی از محتواهای مورد قبول کاربران است.تلاش بر این کنید که با تنوع بالایی مقالات خود را تولید کنید . به طور مثال بخشی از مقاله تان را به صورت
صوت و بخش دیگری از آن را به صورت ویدیو ایجاد کرده و در سایت قرار دهید.
همچنین از عکس هایی که کپی نیستند و با کیفیت همراه با تگ سایت تان در مقاله تان استفاده کنید.عکس ها جز اینکه توانایی خوانایی
مقاله تان را چند برابر خواهد کرد باعث جذابیت نیز برای کاربرانتان میشود.تذکر به اینکه گوگلاز سایت های خشکی که فقط محتوای متنی تولید می کنند.
پاسخ ها