طراحی سایت در مشهد و تبلیغات جزء جدایی ناپذیر ارائه هر محصول و خدماتی است. فروش محصولات و خدمات بدون تبلیغات امکان پذیر نیست. تبلیغات ما را به افرادی می رساند که به محصولات و خدمات ما نیاز دارند. به علاوه، تبلیغات می تواند در بین افرادی که فکر نمی کنند برای محصولات و خدمات ما ضروری است، احساس نیاز ایجاد کند. بنابراین می توان گفت تبلیغات مخاطب را به مشتری و مشتری بالقوه را به مشتری واقعی تبدیل می کند.
اصولاً تبلیغات وب سایت با دو هدف کلی انجام می شود: تبلیغات خود سایت و تبلیغات کالاها و خدمات ارائه شده در سایت. گاهی از این دو روش با هم استفاده می شود و گاهی تنها از یکی از این دو روش استفاده می شود. هر کدام از این روش ها مزایای خود را دارند.
قرار دادن تبلیغات رایگان از سایر سایت ها در سایت شما
اساسا این تکنیک محدود به دو دسته سایت است: 1- دسته اول سایت هایی که می خواهند به تبلیغات بپردازند و فعالیت دیگری ندارند 2- سایت هایی که تبلیغات را به عنوان یک فعالیت مجازی جذب می کنند.
نکته ای که در مورد جذب تبلیغات رایگان باید به خاطر داشت این است که هدف نهایی از جذب تبلیغات رایگان کسب درآمد از این تبلیغات است. در صورتی که شرایط تبلیغات رایگان آنقدر خوب است که مشتری نیازی به صرف هزینه برای تبلیغات نداشته باشد. سایت شما از تبلیغات درآمدی نخواهد داشت. از طرفی اگر شرایط تبلیغات رایگان بسیار محدود باشد. مشتریان دلیلی برای اعتماد به سایت شما نخواهند داشت و به سایت هایی با شرایط بهتر مراجعه می کنند.
شما می توانید دو نوع آگهی را در سایت های تبلیغات طبقه بندی شده رایگان پیدا کنید. بازاریابی با کیفیت و بازاریابی تبلیغاتی. به یاد داشته باشید، هرگز دو تبلیغ را در یک سایت قرار ندهید. این می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به مشتریان شما وارد کند. بنابراین، شما باید خط مشی وب سایت خود را مشخص کنید. آیا فقط محصولات با نام تجاری یا محصولات تقلبی غیرقانونی را تبلیغ می کنید؟ معمولا سایت ها فقط محصولات را تبلیغ می کنند. آنها تبلیغات خود را به صورت رایگان درج نمی کنند. اما این امکان وجود دارد که با تبلیغات برندهای محبوب، برندهای دیگر را به صورت رایگان به سایت خود دعوت کنید.
اگر در حال تبلیغ محصولی با برند هستید، حتما در قرارداد مشخص کنید که لینک به عنوان Nofollow در سایت قرار گیرد. عدم وجود چنین مفاد در قرارداد می تواند شما را مجبور به پرداخت میلیون ها جریمه کند. فراموش نکنید که اگر سایت شما با محصولات برند تبلیغ شده مرتبط نیست. بهترین راه برای تبلیغات Nofollow است. برخی از شرکت ها فقط از وب سایت هایی که محصولات مشابه ارائه می دهند و حتی از رقبای خود تبلیغات می پذیرند. بنابراین بسته به ارتباط محتوای وب سایت با مقصد لینک تبلیغاتی، این سایت ها می توانند لینک تبلیغاتی را با عنوان Dofollow نیز منتشر کنند که البته هزینه بیشتری برای این مشکل از مشتریان خود دریافت می کنند.
جمع بندی
تبلیغات بنری بهتر از هزاران خط متن، کاربران را تشویق به کلیک بر روی پیوندهای وب سایت شما می کند. سعی کنید متن و گرافیک بنری تبلیغاتی را به گونه ای تهیه کنید که کاربران را تشویق به دیدن جزئیات بیشتر کند. به عنوان مثال، اگر یک برنامه ضد ویروس ارائه کنید. به جای طراحی بنری با نام برنامه آنتی ویروس و نرخ تخفیف روی آن، از عباراتی مانند: حذف ویروس کامپیوتری با یک کلیک و شنیدن تایید عملکرد امنیتی آنتی ویروس ما از زبان کارشناسان امنیتی مایکروسافت استفاده کنید. کاری کنید مشتریانی که برند شما را نمی شناسند شما را جذب کنند.
به طور پیش فرض، بنرهای تبلیغاتی بیشتر از پیوندهای تبلیغاتی کلیک می شوند. برای جذب مخاطب می توانید از شعاری مانند مشاوره رایگان استفاده کنید. شعاری که باعث نشود مشتریان شما را به عنوان یک فروشنده ببینند، فروش محصول شما را افزایش می دهد.
پاسخ ها