آکادمی آگاه حساب

آکادمی آگاه حساب

جامع ترین آموزش حسابداری بازار کار آموزش حضوری و غیر حضوری agahhesab.org
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ایده های خلاقانه جشن عروسی

با این ایده ها مراسم عروسی خود را شکوفا کنید

کلی وقت و هزینه برای آرایشگاه، پیراهن، کت و شلوار، نوازنده و کلی چیزهای دیگر مراسم عروسی می گذارید که دیگر بخش احساسی مراسم بالکل فراموش می شود. حق هم دارید، با این همه کار طبیعی است که چیزهایی از قلم بیفتند. در این مقاله کلی ایده ی ساده برای بخشیدن روح و احساس به مراسم عروسی تان داریم. یادتان باشد که هیچ کس توقع مراسم بی نقص ندارد و همه می دانند که برنامه ریزی چنین مراسمی بسیار دشوار است؛ اگه میخواین برنامه ریزی عروسی خودتون رو به شرکت های خدمات عروسی بسپارید که کلا داستان فرق میکنه اگر میخواین تالار پذیرایی یا باغ تالار برای مراسم عروسی خودتون انتخاب کنید پیشنهاد میکنم به سایت سرای عروس مراجعه کنید.

ایده های جشن عروسی

ایده های جشن عروسی

تزیین میزهای پذیرایی در روز عروسی

همه ما خوب می دانیم که میزهای پذیرایی باید تزیینی خاص و ویژه داشته باشند، برای مراسم عروسی بهتر از ترکیب رنگ های لوکس استفاده کنید تا مراسم شما جلوه ای مجلل داشته باشد. برای این کار بهتر است از ترکیب رنگ های سفید و طلایی استفاده کنید. همنشینی این دو رنگ درخشش و زیبایی فریبنده ای را به مراسم شما می بخشد. ترکیب رنگ های سفید و صورتی ملایم هم همین در جذاب و گیرا است.

ایده های خاص جشن عروسی

شیرینی های روز عروسی

فکر کنید که روز عروسیتان با شیرینی هایی که شبیه به عروس و داماد تزیین شده اند از مهمان ها پذیرایی کنید، حتما آن ها را شگفت زده خواهید کرد، شما میتوانید خلاقیت را در گوشه گوشه مراسم خود به کار بگیرید.

ایده های جشن عروسی

ایده های خاص جشن عروسی

کارت ها عروسی تزیین شده با گل های فصل

برای تزیین کارت های عروسی حتما از همان گل هایی که برای دسته گل تان استفاده کرده کمک بگیرید، با این کار هماهنگی بیشتری را بین جزییات مراسم عروسی تان پدیدی می آورید مخصوصا این که اگر مراسم عروسی تان در فصل پاییز برگزارمی شود حتما ازگل های پاییزی با ان رنگ های جذاب و گیرا شان بهره بگیرید.

ایده های جشن عروسی

ایده های خاص جشن عروسی

جای حلقه هایی به سبک روستیک

جای حلقه ها هم جزو مهم تری چیزهایی اس که باید حتما برای آن برنامه ای خاص داشته باشید، اگر زو طرفداران سبک روستیک و گرمای خاصی که این سبک به وسیل های دکوری می بخشد هستید پس به عس بالا نگاه کنیدتا بهترین نمونه برای جای حله را ببینید.

ایده های جشن عروسی

ایده های خاص جشن عروسی

**حرف اول اسم خود و همسرتان را روی تور عروسی تان بزنید.

**درون حلقه تان پیام عاشقانه حک کنید.

منبع: سرای عروس

آکادمی آگاه حساب
آکادمی آگاه حساب جامع ترین آموزش حسابداری بازار کار آموزش حضوری و غیر حضوری agahhesab.org

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋