ali asghar

ali asghar

توسط ۲۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بهترین ویلن های انیمه ناروتو ؛ با محبوب ترین شرورها آشنا شوید

بهترین شرورهای ناروتو

با محبوب ترین شرور های ناروتو آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین شرورهای ناروتو  را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شرورهای ناروتو
بهترین شرورهای ناروتو

با اپیزودهای زیادی که در ناروتو وجود دارد، مشخصا قرار است چند شخصیت شرور در داستان وجود داشته باشد. ناروتو در سرتاسر انیمه دارای شرورهایی است که مقداری کسل‌کننده بودند، اما شرورهای فراموش‌نشدنی زیادی نیز دارد، و این چیزی است که ما در این فهرست روی آن تمرکز خواهیم کرد.

 

پس اگر می‌خواهید با برترین ویلن های انیمه ناروتو آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های منفی ناروتو بپردازیم.

Kabuto

بهترین شرورهای ناروتو
بهترین شرورهای ناروتو

زمانی که کابوتو برای اولین بار معرفی شد، دقیقاً تهدیدکننده‌ترین شخصیت شرور نبود، اما در طول سریال، او خطرناک‌تر و خطرناک‌تر شد. در بیشتر انیمه، کابوتو فقط دستیار اوروچیمارو بود و ارزش خاصی به عنوان یک شخصیت نداشت. اما این مسئله در نیمه دوم ناروتو، ناروتو شیپودن کاملا تغییر کرد.

پس از مرگ اوروچیمارو، کابوتو بدن خود را با بقایای اوروچیمارو تزریق کرد که نه تنها باعث شد تا ظاهر او شبیه به یک مار بشود، بلکه چاکرای او نیز کاملا تغییر کرد. او عملاً خود را به “موجودی کامل” تبدیل کرده بود و توانست به قدرت عظیمی برسد. اگر ایتاچی و ساسکه او را متوقف نمی‌کردند، کابوتو احتمالاً بسیاری از شخصیت‌های اصلی را می‌کشت.

Kimimaro Kaguya

بهترین شرورهای ناروتو
بهترین شرورهای ناروتو

کیمیمارو کاگویا بیشتر به خاطر Kekkei Genkai استخوانی و حرکات رزمی ظریفش که به نام گل‌ها و درختان نامگذاری شده است، شناخته شده است. او یک نینجا خشن می‌باشد که کاملاً به رئیس خود، اوروچیمارو وفادار است و استعدادهای رهبری قابل توجهی نیز دارد. کیمیمارو فرماندهی ماموریت Sound Four برای اسکورت ساسوکه را بر عهده گرفت و سرد به آنها دستور می‌داد و سپس مسئولیت ساسوکه را بر عهده گرفت.

Kaguya Otsutsuki

بهترین شرورهای ناروتو
بهترین شرورهای ناروتو

کاگویا اوتسوتسوکی آخرین آنتاگونیست اصلی ناروتو شیپودن است. او یک موجود فضایی می‌باشد که هزاران سال پیش برای مصرف میوه درخت خدا به زمین آمد و در نتیجه اولین صاحب چاکرا روی زمین شد. او به طرز غیرممکنی قدرتمند است. جدا از قدرت او، جاودانگی و توانایی‌های کاگویا او را به یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های ناروتو تبدیل می‌کند.

مشکل شخصیت‌های قدرتمندی مانند کاگویا این است که تقریباً همیشه شخصیت‌های خسته‌کننده‌ای هستند و متأسفانه کاگویا در این دسته قرار می‌گیرد. پیشینه کاگویا پتانسیل جالبی داشت، اما، چون در آخرین لحظه معرفی شد، طرفداران ناروتو اهمیت زیادی به آن ندادند.

Konan

EcWAtVbXsAEYQzb
بهترین شرورهای ناروتو

کونان یکی از بنیانگذاران آکاتسکی اصلی بود. او ممکن است در نگاه اول خیلی قدرتمند به نظر نرسد زیرا تمام توانایی‌های نینجوتسو او حول تا کردن کاغذ می‌چرخد. اما آن کاغذ بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. از آنجایی که کونان می‌تواند کاغذ را دستکاری کند، استراتژی‌های کاربردی زیادی برای توانایی‌های او وجود دارد.

چیزی که کونان را بسیار جالب می‌کند، این واقعیت است که او به دلیل سابقه غم‌انگیز خود و ناگاتو می‌باشد که باعث شد تا به یک فرد شرور تبدیل شود. متأسفانه، داستان کونان آنقدر مورد بررسی قرار نگرفت، اما او همچنان یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های منفی این انیمه است. از نظر برخی از طرفداران ناروتو، او یکی از بهترین شخصیت های منفی ناروتو می‌باشد.

بیشتر بخوانید 

ali asghar
ali asghar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋