ali asghar

ali asghar

توسط ۲۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ با زیرنویس فارسی (House Of Dragon)

 

لینک دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ در ادامه مطلب پیوست شده است. خانه اژدها یکشنبه‌ها از HBO و HBO Max پخش می‌شود.

 

فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ از زمان پخش، بازیگران و اخبار مهم

 

سریال پُرطرفدار House of the Dragon، یکی از مورد انتظار‌ترین سریال‌های سال 2022 بود که پریکوئل سریال بازی تاج و تخت نیز می‌باشد. این فیلم، بر خاندان تارگرین‌ها، های‌تاور، و ولیرین‌ها می‌پردازد و 200 سال پیش از اتفاقات سریال اصلی، و 100 سال پس از فتح وستروس توسط تارگرین‌ها را به تصویر می‌کشد.

 

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها [+جزئیات]

 

 

تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰

قسمت 10 خاندان اژدها, تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰

درخت خانواده تارگرین بیشتر از بقیه شاخه ها دارد. خاندان اژدها نه تنها بر اسپین آف بازی تاج و تخت تسلط دارند، بلکه شاهد گسترش آن در سراسر تاریخ وستروسی هستند.

 

نقد و بررسی قسمت 1 تا 4 سریال خاندان اژدها ؛ پاسخ به پرسش‌های احتمالی

 

Jaehaerys بزرگ ترین تارگرینی است که ما در این سریال می بینیم. ما جیهریس با بازی مایکل کارتر را طی یک فلش بک نه سال قبل از سریال ملاقات می کنیم که در آن شورای بزرگ تصمیم می گیرد که چه کسی باید وارث تخت آهنین باشد – دو نامزد نوه های ویسریس و رینیس، دو فرزند بزرگ دو پسرش هستند. ، Baelon و Aemon که به ترتیب در اثر ترکیدن آپاندیس و در نبرد جان باختند.

 

رکوردشکنی‌های سریال خاندان اژدها همچنان ادامه دارد

 

دوران Jaehaerys طولانی ترین پادشاهی وستروس است که به مدت 55 سال بر تخت آهنین نشسته است که با صلح مشخص می شود. او سرانجام بر اثر کهولت سن درگذشت و نوه اش ویسریس تاج و تخت را به دست گرفت.

 

درگیری طرفداران سریال خاندان اژدها با ارباب حلقه‌ ها!

 

این سریال که بر اساس رمان نغمه‌ی یخ و آتش جرج آر آر مارتین نوشته شده است، مطمعناً نکات مخفی زیادی دارد که نه تنها به سریال اصلی، بلکه از کتاب نیز الهامات زیادی گرفته است. سریال خاندان اژدها، بر سه قلمرو تمرکز دارد و در وستروس و کینگزلندینگ رخ می‌دهد که طبیعتاً ما را با سکانس‌هایی جذاب از دنیای فانتزی روبرو می‌کند.

                    دانلود

 

ali asghar
ali asghar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋