فیلم و سریال جدید

فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم از رسانه فیلم 24 مووی.
توسط ۱۵۱ نفر دنبال می شود

برنامه مهمونی قسمت 12 دوازدهم (مهمان هفته) + دانلود

برنامه مهمونی ایرج طهماسب 24 مووی

 

به نقل از وب سایت 24 مووی، مهمونی یک سریال درام ایرانی در ژانر عروسکی و گفتگویی است که براساس کارگردانی و میزبانی نویسنده توسط ایرج طهماسب و تهیه کنندگی علی خدادادی ساخته شده است و به همین دلیل ۱۰۱ روز پنجشنبه از رسانه اینترنتی تیک فیلم پخش می شود.
دانلود برنامه مهمونی قسمت 12 دوازدهم

 

 

لینک دانلود برنامه مهمونی قسمت دوازدهم

 

 

 

در این مجموعه از شخصیت های عروسکی جدید و متفاوت رونمایی شده است. صداپیشگان این عروسک ها در هوتن شکیبا از کاظم سیاحی از مالکی شجاع گنجانده شده اند-سهیل مستاجابیان ام امیر ادیب توسط شعبانی و الی امامی افتخار می کنیم. همچنین عیسی یوسفی پور پیمان فاطمی کنتراست محمد لقمانیان شی شیما بخشنده و علی پاکداست از جمله عروسکهای مجموعه او هستند.

مهمان های برنامه مهمونی

قسمت تاریخ پخش نام تصویر
۲ ۴ فروردین ۱۴۰۱ پریناز ایزدیار(بازیگر)
۳ ۹ فروردین ۱۴۰۱ هومن سیدی(بازیگر و کارگردان)
۴ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ سیروان خسروی(خواننده و آهنگساز)
زانیار خسروی(خواننده و آهنگساز)
۵ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ صابر ابر(بازیگر)
۶ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ محسن کیایی(بازیگر)
۷ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ویشکا آسایش(بازیگر)
۸ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ بابک کریمی(بازیگر)
۹ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهرداد صدیقیان(بازیگر)
۱۰ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ پژمان جمشیدی(بازیگر)

 

مهمان قسمت 12 دوازدهم برنامه مهمونی

مهمان قسمت جدید برنامه مهمونی، قسمت دوازدهم هنوز مشخص نیست تولیدکنندگان مهمونی با توجه به تمهیداتی که برای سوپرایز کردن مخاطب دارند از لو رفته لیست مهمان های این برنامه جلوگیری میکنند.

داستان و شخصیت های برنامه مهمونی

داستان برنامه مهمونی از جایی آغاز می‌شود که آقای طهماسب [که حالا دیگر آقای مجری نیست] به خانه جدیدی نقل مکان کرده که در کنار یک سالن عروسی قرار دارد. در این سالن عروسی افراد متعددی کار می‌کنند و هر کدام از آن‌ها قلق‌های عجیبی در شخصیت خود دارند.

شاباش و دی‌جی

شاباش [با صداپیشگی هوتن شکیبا] خواننده این سالن عروسی است که اگرچه تصور می‌کند استعداد قابل توجهی در خوانندگی دارد اما در حقیقت خواننده‌ای ضعیف و پرحاشیه به نظر می‌رسد. دی‌جی [با صدای سهیل مستجابیان] در کنار شاباش حضور پیدا می‌کند تا موسیقی اجراهای او را هماهنگ کند. اما شاباش و دی‌جی در بسیاری از موارد با یکدیگر اختلاف دارند و به همین دلیل صحنه‌های خنده‌دار بسیاری را برای مخاطب رقم می‌زنند.

کته

کته [با صداپیشگی نازنین شعبانی] یکی دیگر از عروسک‌های فرعی برنامه مهمونی است که از کارکنان تالار عروسی لقب می‌گیرد. کته اگرچه حضور پررنگی در داستان ندارد اما شخصیتی شیرین و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد که اندکی خجالتی است و از دیدن مهمانان شناخته‌شده ایرج طهماسب هم هیجان‌زده می‌شود. واقعیت ماجرا آن است که کته احتمالا تنها شخصیت برنامه مهمونی لقب می‌گیرد که در جریان چند اپیزودی که تا امروز از این برنامه عروسکی منتشر شده به خوبی به بیننده معرفی نشده و البته که فرصت چندانی هم نداشته است.

قیمه

قیمه [با صدای الی امامی] مهم‌ترین عروسک فرعی برنامه مهمونی است که به عنوان آشپز تالار عروسی در کنار آقای طهماسب حضور پیدا می‌کند. قیمه که در حقیقت سن و سال زیادی دارد با زبانی شیرین و صمیمی با طهماسب سخن می‌گوید. ادبیات مادرانه و حافظه نسبتا ضعیف قیمه باعث شده تا برخورد مهمانان برنامه مهمونی با این مادربزرگ دوست‌داشتنی هم صحنه‌های جذابی داشته باشد. با این حال قیمه قطعا در کنار خنده‌دارترین شخصیت‌های برنامه جدید ایرج طهماسب قرار نمی‌گیرد.

خوشگل بابا

خوشگل بابا [که صداپیشگی آن برعهده امیر ادیب است] یکی از سه عروسک مهم برنامه مهمونی لقب می‌گیرد که حضور قابل قبولی در کنار ایرج طهماسب دارد. خوشگل بابا که در حقیقت یک مگس است، رفتارهای عجیب و غریبی دارد که در نهایت باعث سرگرم‌شدن مخاطب می‌شود. نیازی به یادآوری نیست که خوشگل بابا به عنوان یک مگس واقعا طراحی ظاهری قابل قبولی دارد و همین مسئله باعث واقعی‌ترشدن این شخصیت عروسکی می‌شود.

پشه

پشه [با صداپیشگی کاظم سیاحی که پیشتر هم صداپیشگی جیگر را برعهده داشته است] یکی از دو عروسک اصلی برنامه مهمونی لقب می‌گیرد. پشه علاقه شدیدی به جذب خون دیگران دارد و به همین دلیل با تکه‌کلام «بده بزنیم» به ترند محبوب این روزهای جامعه ایران تبدیل شده است. حال و هوای پشه با مکیدن خون افراد کوناگون شبیه آن‌ها می‌شود. بنابراین عروسک پشه یکی از عمیق‌ترین شخصیت‌های برنامه مهمونی لقب می‌گیرد. بخشی از موفقیت پشه در جذب مخاطب را باید به محمد لقمانیان نسبت داد؛ عروسک‌گردانی توانمند که وظیفه هدایت عروسک پشه را برعهده دارد.

بادوم

مهم‌ترین، محبوب‌ترین، کلیدی‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت برنامه مهمونی بدون هیچ شک و تردیدی بادوم [با صداپیشگی باورنکردنی هوتن شکیبا] است. بادوم که برای بسیاری از مخاطبان برنامه عروسکی جدید ایرج طهماسب با نام بچه شهرت پیدا کرده با صدایی ناز و دوست‌داشتنی در برابر آقای مجری ظاهر می‌شود اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این صدای ناز را با ادبیاتی گستاخانه و جسورانه ترکیب نکند. بادوم به شکل تحسین‌برانگیزی یک تصویر دقیق از کودکان امروز جامعه ایران است که باطن معصومانه خود را زیر ادبیاتی تند و تیز پنهان می‌کنند.

 

فیلم و سریال جدید
فیلم و سریال جدید دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم از رسانه فیلم 24 مووی.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋