ali 111

ali 111

 تور کیش لحظه آخری

تور استانبول

این فرودگاه در کناره دریای سیاه و بین شهرهای ساحلی ینیکوی، تایاکادین و آکپینار قرار دارد. طراحی داخلی این فرودگاه به سبک اسلامی-ترکی است. فرودگاه جدید استانبول می تواند تا ۱۵۰ میلیون مسافر را در سال جابجا کند و حتی امکان افزایش این تعداد به ۲۰۰ میلیون در آینده هم لحاظ خواهد شد.

فرودگاه صبیحه (Sabiha) دومین فرودگاه بین المللی استانبول است و در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی مرکز این شهر قرار دارد. این فرودگاه در سمت آسیایی استانبول واقع شده و قطب شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز و پایگاه ترکیش ایرلاین و بوراجت است. در ابتدا ظرفیت ترمینال بین المللی این فرودگاه ۳ میلیون مسافر و ظرفیت ترمینال داخلی آن نیم میلیون مسافر در سال بود تا اینکه در ژوئن ۲۰۰۷ توافق شد که ترمینال فرودگاه صبیحه را بزرگ تر کنند تا تعداد مسافران آن به ۲۵ میلیون نفر برسد.

بهترین هتل های استانبول

انتخاب هتل یکی از مهم ترین قسمت های بزنامه ریزی برای سفر است. استانبول به عنوان توریستی ترین شهر ترکیه، هتل های متعددی را با تعداد ستاره های مختلف در دل خود جای داده است. برای رزرو هتل در استانبول باید توجه داشته باشید که اکثر هتل های این شهر در دو ناحیه بی اوغلو و فاتح هستند؛ دلیل آن وجود جاذبه ها و مراکز خریدی است که در این محدوده قرار دارد. از جمله بهترین هتل های استانبول می توان به هتل الیت ورلد، هتل گرند جواهر، هتل گلدن پارک، هتل تایتانیک سیتی، مرکور استانبول بومونتی، هتل چراغان، هتل بایوتل، هتل آدلمار، سوئیس هتل، هتل اینترکنتیننتال، هتل دیوان، هتل الیت ورلد پرستیژ، هتل وایت مونارچ، هتل هیلتون بسفروس و ... اشاره کرد.

 

 

 

ali 111
ali 111

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋