تازه عروس

تازه عروس

توسط ۸ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 82 سریال تازه عروس با دوبله فارسی

دانلود قسمت 82 سریال تازه عروس با دوبله فارسی

اولین تصاویر از فصل هفتم و پایانی Riverdale

اولین تصاویر رسمی از فصل هفتم و پایانی سریال «ریوردیل» (Riverdale) رونمایی شد. داستان این فصل از سریال به دهه ۱۹۵۰ می‌رود. شبکه سی‌دبلیو بهار گذشته تأیید کرده بود که «ریوردیل» با فصل هفتم به پایان خواهد رسید.


«ریوردیل» که بر اساس کتاب‌های آرچی کامیکس ساخته شده، سرگذشت شخصیت‌هایی را روایت می‌کند که با قتل، مواد مخدر، روابط جنسی، و دیگر پیچیدگی‌های شهر ریوردیل سر و کار دارند. «کی‌جی آپا» در این سریال نقش آرچی، «لیلی راینهارت» نقش بتی، «کامیلا مندز» نقش ورونیکا، «کول اسپرونس» نقش جاگ‌هد، «مدلین پچ» نقش شریل، «مدچن آمیک» نقش آلیس، «چارلز ملتون» نقش رگی، و «ونسا مورگان» نقش تونی را بازی کردند.


شخصیت شریل در قسمت پایانی فصل ششم موفق شد ستاره دنباله‌داری که شهر ریوردیل را تهدید می‌کرد نابود کند. اما این شهر با این مأموریت او به طرز مرموزی به دهه ۱۹۵۰ منتقل شد.


«روبرتو آگیره-ساکاسا» نویسنده و تهیه‌کننده «ریوردیل» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «خدا را شکر که دهه ۱۹۵۰ به آن شکل دیوانه‌وار بوده، چون بودن در آن دنیا بسیار لذت‌بخش است. با هر فصل ما کلیشه‌های یک ژانر خاص را می‌بینیم، چه فراطبیعی باشد، چه عامه‌پسند، چه جنایی. امسال ژانر ما دهه ۱۹۵۰ است، بنابراین دیالوگ داریم با این افسانه آمریکایی که دهه ۱۹۵۰ در واقع به چه شکلی بوده.»


این نویسنده اضافه می‌کند: «شخصیت آرچی معصوم‌تر است از آنچه در گذشته به تصویر کشیده بودیم. وقتی در اینجا آرچی را می‌بینیم، او یک نوجوان دهه پنجاهی تر و تمیز است. او را کمی از نوع شخصیت «ریچی کانینگهام» سریال «روزهای شاد» (Happy Days) توصیف کرده‌ایم و او مسیر خودش را طی می‌کند. شخصیت معصوم‌تر و رمانتیک‌تری است.»


فصل هفتم «ریوردیل» بهار آینده از سی‌دبلیو پخش خواهد شد.

تازه عروس
تازه عروس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋