3d9e4195f2

3d9e4195f2

توسط ۴ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 10 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 10 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

تریلر Blossoms Shanghai: بازگشت وونگ کار-وای پس از ۹ سال

«شکوفه‌های شانگهای» اولین پروژه کار-وای از سال ۲۰۱۳ است.

تریلر جدیدی برای فیلم «شکوفه‌های شانگهای» (Blossoms Shanghai) به کارگردانی «وونگ کار-وای» رونمایی شد. این فیلم اولین پروژه این کارگردان از سال ۲۰۱۳ و فیلم «استاد بزرگ» (The Grandmaster) است که در جشنواره بین‌المللی برلین اکران شد.


وونگ در زمان معرفی پرژوه گفته بود که «شکوفه‌ها» مانند «۲۰۴۶» (2046)، دنباله‌ای معنوی برای درام رمانتیک «در حال و هوای عشق» (In the Mood for Love) است که در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. این فیلم از رمان تحسین‌شده‌ «شکوفه‌ها» نوشته‌ «جین یوچنگ» اقتباس شده است.


داستان «شکوفه‌های شانگهای» در مورد یک میلیونر خود-ساخته و مرموز به نام آقای «بائو» با بازی «هو گه» و مسیر گذار او از یک جوان فرصت‌طلب با گذشته‌ای تیره و تار به قله‌های شهر پر زرق‌وبرق شانگهای است و در زمانی روایت می‌شود که این شهر در دهه‌ی ۱۹۹۰ با رشد اقتصادی عظیمی روبرو شد. فیلم ثروث شگفت‌آور مرد و رابطه‌اش با چهار زن زیبا را دنبال می‌کند که نماینده اهداف او در زندگی‌اند: ماجراجویی، افتخار، عشق و پاکی.


وونگ پیش‌تر گفته بود که این اقتباس یک سریال تلویزیونی است اما در نهایت آن را به یک فیلم بلند تبدیل کرد: ««شکوفه‌ها» رمان برجسته «جین یوچنگ» منبعی عالی برای به تصویر کشیدن و به اشتراک گذاشتن عشقی است که نسبت به شهر محل تولد خود دارم. من با این سریال مخاطبین را دعوت می‌کنم در جذابیت‌های شانگهای و ساکنین آن در دهه‌ی ۱۹۹۰ فرو بروند، دورانی که زمینه‌ساز ظهور شانگهای مدرن بود.»


«هو گه» که بیشتر با سریال پربیننده «نیروانا در آتش» (Nirvana in Fire) و نئو-نوآر «دریاچه غاز وحشی» (The Wild Goose Lake) که در جشنواره‌ فیلم کن ۲۰۱۹ اکران شد شناخته می‌شود، نقش اول این فیلم را بازی کرده است.


تاریخ اکران «شکوفه‌های شانگهای» در ایالات متحده هنوز اعلام نشده اس

دانلود قسمت 10 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 10 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

ت.

 

3d9e4195f2
3d9e4195f2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋