24a98fee59

24a98fee59

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 78 سریال برادر و خواهرانم Kardeslerim با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 78 سریال برادر و خواهرانم Kardeslerim با زیرنویس فارسی

باکس آفیس: فیلم Avatar: The Way Of Water به فروش ۱.۹ میلیارد دلاری رسید
«راه آب» به فروش ۱.۹ میلیارد دلاری نزدیک شد.


فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way Of Water) «جیمز کامرون» آخر هفته گذشته به فروش جهانی ۱.۸۹۴ میلیارد دلاری رسید. این فیلم همچنان هفتمین فیلم پرفروش تاریخ است و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول را با ۱.۹۲۱ میلیارد دلار بالاتر از خود می‌بیند. انتظار می‌رود تا چند روز آینده «آواتار ۲» پنجمین فیلم پرفروش تاریخ لقب بگیرد.


در طول هفته پیش، دنباله «آواتار» در بازارهای بین‌المللی ۸۸.۶ میلیون دلار فروخت و کاهش ۳۶ درصدی را نسبت به یک هفته قبل ثبت کرد. چین پرفروش‌ترین بازار خارجی «آواتار ۲» با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بوده و تا اولین ساعات یکشنبه از ۲۱۱.۸ میلیون دلار گذر کرده است. پس از چین، فرانسه با ۱۲۰.۵ میلیون دلار، آلمان با ۱۰۰.۹ میلیون دلار، کره با ۹.۷ میلیون دلار، بریتانیا با ۷۶.۸ میلیون دلار، هند با ۵۶.۷ میلیون دلار، استرالیا با ۵۰.۹ میلیون دلار، مکزیک با ۴۸.۸ میلیون دلار، اسپانیا با ۴۳.۷ میلیون دلار و ایتالیا با ۴۳.۱ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


«راه آب» که در بازارهای داخلی و در طول تعطیلات «مارتین لوتر کینگ» فروش ۳۸.۵ میلیون دلاری را به ثبت رسانده با ۵۷۰.۳ میلیون دلار در حال حاضر سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکاست. استودیوهای هالیوود پیش‌بینی می‌کنند که «آواتار ۲» توان رسیدن به فروش ۶۵۹.۳ میلیون دلاری «تایتانیک» را دارد.


آخر هفته آینده به جز سونی که فیلم ترسناک «گمشده» (Missing) را اکران می‌کند، استویوها فیلم دیگری به صورت گسترده اکران نخواهند کند. انتظار می‌رود «کوبیدن در کلبه» (Knock at the Cabin) «ام. نایت شیامالان» که ۳ فوریه از راه می‌رسد، اولین فیلمی باشد که «آواتار ۲» را از رتبه اول پایین بکشد.


فیلم علمی-تخیلی «مگان» (M3GAN) بلوم‌هوس در طول چهار روز گذشته ۲۱.۲ میلیون دلار و‌ «آخرین آرزو» ۱۷.۳ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا بلیت‌فروشی کردند، در حالی که «مردی به نام اوتو» (A Man Called Otto) «تام هنکس» و سونی با اکران در ۳۸۰۲ سالن سینمای داخلی به فروش چهار روزه ۱۵ میلیون دلاری رسید.


فیلم «هواپیما» (Plane) با بازی «جرارد باتلر» در اولین هفته اکران در بازارهای آمریکا به فروش سه روزه ۱۰ میلیون دلاری و افتتاحیه ۱۱.۶ میلیون دلاری رسید. این هفته فیلم «واکاندا برای همیشه» (Wakanda Forever) مارول از ۴۴۹ میلیون دلار و  «نهنگ» (The Whale) پس از ۶ هفته از ۱۰.۹ میلیون دلار گذشتند.

دانلود قسمت 78 سریال برادر و خواهرانم Kardeslerim با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 78 سریال برادر و خواهرانم Kardeslerim با زیرنویس فارسی

24a98fee59
24a98fee59

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋