1sogand.sh

1sogand.sh

09356672314

قیمت انواع پلی اورتان در کرج

پلی اورتان چیست ؟

پلی اورتان ها را اولین بار اتو بایر در سال ۱۹۳۷ در آلمان کشف کرده است. به دسته‌ای از مواد شیمیایی گفته می‌شود. که از واکنش پلی ال‌ها و ایزوسیانات‌ها به‌عنوان مواد اصلی اولین پلی‌اورتان، از واکنش دی‌ایزوسیانات تولید شدند. آلیتان‌ها ترکیباتی هستند که در ساختار آن‌ها پیوند اورتانی وجود دارد. پلی‌اورتان (PU) نام عمومی پلیمرهایی است که دارای پیوند اورتان می باشند.

پلی اورتان گنج پولچم
پلی اورتان گنج پولچم

کاربرد پلی اورتان چیست ؟

پلی اورتان‌ها در شرایط کاربری خاص مانند دمای بالای خط لوله یا تعمیرات پوشش اصلی کاربرد بسیاری دارند و کمتر به عنوان پوشش اصلی خطوط انتقال استفاده می‌شوند. استفاده از پوشش‌های پلی‌اورتان جهت پوشش داخلی خطوط انتقال کاربرد بسیار محدودی داشته و به علت آزاد کردن ترکیبات سمی ایزوسیانات جهت پوشش داخلی توصیه نمی‌گردد. کاربرد ترکیبات پلی اورتان نیز به‌طور پیوسته رو به توسعه است. امروزه بیشتر برای رنگ کردن سطوح چوبی و فلزی از پلی ارتان استفاده میکنند. هم چنین برای ساخت و سازهای دریایی ،مبلمان و حتی بسته بندی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کاربرد پلی یورتان به عنوان پوشش
طی سالیان دراز تلاش‌‌های بسیاری برای یافتن موادی که برای کاربردهای پوششی مناسب باشند، شده است. مواد پلی یورتان‌ پتانسیل خوبی به عنوان رنگ و مواد پوشش سطحی از خود نشان داده‌‌اند.
پوشش‌‌های پلی اورتان‌ به دلیل ویژگی‌‌های منحصر به فردی از جمله دوام، سختی و براقیت بالا به عنوان پوشش در بسیاری از صنایع کاربرد فراوان دارند.
مقاومت پلی ‌اورتان‌ها در برابر سایش ضربه و ترک خوردگی بسیار خوب است، از جمله ویژگی‌های آن‌ها پخت سریع و کامل در دمای محیط است. پلی‌ اورتان‌ها آلیفاتیک از انواع آروماتیک گرانتر هستند. به همین خاطر انواع آروماتیک و نمونه‌های اپوکسی دار در استرها، رنگ‌های پایه و پوشش‌های رابط بکار می‌روند. در حالی که آلیفاتیک‌ها ویژه پوشش نهایی هستند. استفاده از پوشش‌های محافظ برای جلوگیری از پدیده خوردگی در ساختارهای فولادی که آستر و پوشش پایه آن‌ها از نوع سامان‌های اپوکسی دار است، نمونه‌ای از کاربردهای مهم پلی‌اورتان‌ها محسوب می‌شوند.

محصولات پرفروش پلی اورتان :

رنگ سفید نیمه مات
پلی اورتان سیاه براق
رنگ سفید براق
پلی اورتان  آستری سفید

پلی اورتان گنج
پلی اروتان پولچم

خواص پلی اورتان

1. چسبندگی فوق‌العاده بالا با انواع سطوح
2. مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده محیطی و جوی
3. حفظ قابلیت انعطاف در دامنه وسیع دمایی
4. در درزهای عمودی شره نمی‌کند
نمایندگی انحصاری پلی اورتان پولچم در کرج تمامی محصولات پلی اورتان را در فروشگاه موجود دارد.شما مشتریان عزیز میتوانید هر محصولی را میخواهید به صورت آنلاین و حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

09193608220

1sogand.sh
1sogand.sh 09356672314

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋