1sogand.sh

1sogand.sh

09356672314

بلیچینگ دندان چیست؟ هزینه بلیچینگ و عوارض بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان چیست؟

با ظهور روش های جدید در دندانپزشکی اکنون داشتن لبخند زیباتر در دسترس افراد بیشتری قرار دارد. یکی از محبوب ترین روش های سفید کردن دندان بلیچینگ دندان است. رنگ مینای دندان ها در اثر مصرف موادی همچون قهوه و تنباکو تغییر رنگ می دهد. اگرچه بسیاری از لکه ها را می توان با تکنیک های سفید کردن دندان از بین برد، اما سفید کردن ممکن است برای افرادی که دندان های حساس دارند نارحت کننده باشد. بلیچینگ دندان یکی از روش های سفید کردن دندان و اصلاح طرح لبخند، با کمک مواد ویژه است. این کار می تواند هم در مطب دندانپزشک انجام شود و هم در منزل توسط خود فرد. البته در هر کدام از این دو روش، مواد متفاوتی برای بلیچینگ دندان استفاده می شود. بلیچینگ دندان وسفید کردن دندان، موجب افزایش اعتماد به نفس افراد شده و حس زیبایی و آراستگی به فرد می دهد. از این رو این روش طرفداران زیادی دارد. بلیچینگ دندان یکی از اولین گزینه ها برای داشتن طرح لبخندزیبا در افراد است.

انواع روشهای بلیچینگ دندان چیست؟

قیمت بلچینگ دندان 1400

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دو فرآیند بلیچینگ و سفید کردن دندان ها یک نوع درمان هستند. اما در حقیقت این دو، هر چند که به منظور سفید کردن دندان ها هستند، اما تفاوت های زیادی با هم دارند. سفید کردن دندان تنها یک فرآیند ساده است که با روشهای خانگ هم انجام می‌شود.

اما بلیچینگ دندان، فرآیندی پیچپیده تر و کاربردی‌تر از سفید کردن دندان ها است. به طور کلی دو مدل سفید کردن دندان ها با بلیچینگ وجود دارد که عبارتند از:

  • آفیس بلیچینگ یا بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی
  • هوم بلیچینگ یا بلیچ دندان در خانه

 

کدام روش سفید کردن دندانها بهتر است ؟

چقدر بلیچینگ دندان موثره؟ اساتید علم زیبایی بر این باورند که بهترین نتایج وقتی حاصل میشود که هر دو این روشها با هم انجام بگیرد. یعنی ابتدا office bleaching و سپسhome bleaching. تبعا نتیجه گیری در زمان کمتر در بلیچینگ داخل مطب اتفاق می افتد اما نتایج ماندگارتر در نوع بلیچینگ در خانه حاصل میشود.

هزینه بلیچینگ دندان‌

کامپوزیت دندان

قیمت بلیچینگ دندان با توجه به روش درمانی که شما انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. در هزینه بلیچینگ دندان عواملی همچون هزینه ساخت قالب توسط لابراتوار، مهارت دندانپزشک، ژل های سفید کننده مخصوص دندان تاثیر گ

ذار خواهد بود. در بلیچینگ مطب نیز عواملی چون دستمزد دندانپزشک معالج، هزینه مواد و تجهیزات مصرفی دخیل می باشد. به طور کل هزینه درمان بلیچینگ دندان جز درمانهای کم هزینه دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود.

توجه داشته باشید کیت های سفید کننده دندان که بدون نسخه توسط برخی از داروخانه ها فروخته می شوند، اگر چه که هزینه ی کمتری برای شما خواهد داشت اما غیر اصولی ترین روش برای سفید کردن دندان ها می باشد.

1sogand.sh
1sogand.sh 09356672314

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋