خشایار غفاری

خشایار غفاری

انتخاب بهترین وکیل خانم در تهران

معمولاً بانوان ترجیح می‌دهند تا در مورد مسائل خانوادگی مثل ازدواج و طلاق از یک وکیل خانم مشاوره بگیرند. یک وکیل زن به‌خوبی می‌تواند احساسات زنانه را درک و در راستای آن نسبت به احقاق حقوق موکل خود اقدام نماید. در پرونده هایی که موکل خانم است، کارایی بهتر دارد. چرا که یکی از الزامات وکالت، رابطه تنگاتنگ وکیل و موکل است. بنابراین با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور ما، استفاده از وکیل خانم برای موکل زن بسیار بهتر است.

فرهنگ مرد سالاری در جامعه ی ما سال هاست که دارد کم رنگ و کم رنگ تر می شود و ما شاهد حضور روز افزون و چشم گیر زنان در عرصه های مختلف جامعه هستیم. که باعث شده است جامعه ی ما بتواند از استعدادهای این قشر به خوبی استفاده کند. بدیهی است که در نظام قضایی کشور ما نیز بانوان روز به روز فعالیت و حضورشان بیشتر شده است و خدمات زیادی توانسته اند در این زمینه ایفا کنند.

رای انتصاب وکلای پایه یک، وکلا موظف هستند که ابتدا در آزمون وکالت شرکت کنند. پس از آن کانون‌های وکلا در شهرهای مختلف نسبت به پذیرش نفرات برتر آزمون‌های کسب پروانه وکالت اقدام می‌کنند. پس از آن افراد انتخاب شده موظف هستند تا در دوره‌های کارآموزی شرکت کنند. انتخاب وکیل پایه یک دادگستری خانم نیز به همین ترتیب صورت می‌گیرد. در بسیاری از موارد افراد با مراجعه به دادگستری نسبت به انتخاب یک وکیل خانم اقدام می‌کنند. به عقیده برخی افراد خانم‌ها در بسیاری از موارد می‌توانند نقش مؤثرتری در حل پرونده‌ها داشته باشند.

باید توجه داشته باشید شما میتوانید با خیال آسوده و به دور از نگرانی پرونده ی خود را به وکیل زن بسپارید و چه بسا آن ها دقیق تر و پیگیرانه تر پرونده ی طلاق شما را پیگیری کنند.

لینک مرتبط : 

https://ctlaw.ir/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

خشایار غفاری
خشایار غفاری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋