raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

برای خرید کمد برای خانواده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای این که کمدی برای خانواده خود میخرید دارای ابعادی باشد که مناسب برای لباس های زنانه و مردانه و بچگانه باشد و با توجه به اندازه آن ها بهترین فضا را برای قرار دادن لباس ها درون کمد بدون آسیب فراهم نماید باید دارای اندازه های زیر باشد:

 

کمد لباس مردانه

حداقل ارتفاع هر بخش باید حداقل 100 سانتی متر باشد. البته می توانید کمد خود را در سایز های دلخواه از گامی نو سفارش دهید.

بین رگال و قسمت بالای کمد باید حداقل 5 سانتی متر فاصله باشد تا فضای کافی برای درآوردن و قرار دادن آویزها وجود داشته باشد.

کمد مخصوص کت ها باید 60 تا 70 سانتی متر عمق داشته باشد. توجه داشته باشید که کت ها پهن تر از پیراهن های معمولی هستند. آستین‌های کت نباید به درهای کمد گیر کنند.

کمد لباس زنانه

برای آویزان کردن لباس‌های زنانه مانند لباس مجلسی، مانتو یا لباس‌های بلند، فاصله عمودی قسمت رخت آویز باید 160 تا 180 سانتی متر باشد.

پیراهن های رسمی مثل مانتو های مجلسی و کت ها را  میتوان در قسمت های کوتاه تر با ارتفاع 100 سانتی متر آویزان کنید.

از قفسه ها برای نگهداری لباس های تا شده استفاده کنید. بین هر قفسه باید حداقل 30 الی 40  سانتی متر فاصله وجود داشته باشد.

کمد لباس کودک

بهترین راه برای تقسیم طول عمودی کمد لباس این است که طبقات  آن را در فاصله های 70 سانتی متری نصب کنید. این فاصله ها برای آویزان کردن لباس کودکان و نوزادان ایده آل هستند.

برای قرار دادن سایر لوازم، کتاب ها و اسباب بازی های کودک، کشوهایی با اندازه های مختلف بین 15 تا 30 سانتی متر انتخاب کنید.

برای انتخاب فاصله بین  قفسه ها بهتر است اندازه های 30 سانتی متری را انتخاب نمایید.این قفسه ها برای  برای نگهداری کفش، لباس تا شده و حوله مفید هستند.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

چگونه هنگام مطالعه خسته نشویم؟

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋