alib 110

alib 110

نرم افزار حسابداری پارمیس چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت طراحی نرم افزار حسابداری پارمیس بیشتر به واسطه نسخه موبایلی خود شناخته شده است؛ برنامه کاربردی و رایگانی که یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ های حسابداری شخصی ایرانی است؛ اما این اپلیکیشن محصول شرکت «فناوری اطلاعات پارمیس» است که از سال 1383 آغاز به کار کرده است. این شرکت راهکارهای متعددی برای حسابداری شرکت‌ها و کسب‌وکارها ارائه کرده است. «پارمیس پرو» مخصوص کسب‌وکارهای متوسط و کوچک، «پارمیس استار» مخصوص کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌ها و «پارمیس 360» راهکار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک است.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس در میان حسابداران سنتی چندان شناخته‌شده نیست که این مسئله به دلیل کارکرد خاص این نرم افزار است. این نرم افزار بیشتر برای کسانی مناسب است که آشنایی کمتری با حسابداری دارند و شاید برای حسابداران خبره و قدیمی که به شیوه کار با نرم افزارهای حسابداری قدیمی عادت کرده‌اند چندان جذاب نباشد.

نرم افزار پارمیس پرو در چهار نسخه «فروشگاهی»، «شرکتی»، «تولیدی» و «جامع» فروخته می‌شود. پارمیس استار نیز قابلیت نصب زیرسیستم‌هایی نظیر «حسابداری و مالی»، «انبار»، «بازرگانی»، «بازرگانی خارجی»، «خزانه»، «فروشگاه اینترنتی»، «CRM»، «تولید و بهای تمام‌شده»، «حقوق و دستمزد» و 7 زیرسیستم پرکاربرد دیگر است.

نرم افزار حسابداری پارمیس برای مشاغل کوچک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که این به دلیل رابط کاربری ساده آن است. پارمیس پرو شاید انتخابی خوب برای خرده‌فروش ها و فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی باشد. از سوی دیگر نسخه ‌های اختصاصی آن برای برخی اصناف نیز عرضه شده است. این نرم افزار با کمترین مشکل و بدون پیچیدگی‌، کاربرانی که اطلاعات زیادی از حسابداری ندارند را در انجام امور مالی یاری می‌ کند.

در کنار این‌ها شاید نتوان نرم افزار حسابداری پارمیس را به کسب‌وکارهای بزرگ توصیه کرد. برخی کاربران اعتقاد دارند که حسابدارها چندانی به محیط کاربری این نرم افزار عادت نداشته و نمی توانند از آن بهره کافی ببرند اما به ما ثابت شده است که این نرم افزار بسیار کاربردی است و همه می توانند از آن به سادگی استفاده کنند.

 

alib 110
alib 110

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋