hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

قیمت خرید رول یکبار مصرف با بهترین کیفیت

 

https://idat.ir/upload/attach/7469/16592682516.jpg

 

همانطور که میدانید اکثر مراکز درمانی از انواع رول یکبار مصرف استفاده می کنند و  قیمت خرید رول یکبار مصرف برای آنها بسیار مهم است. با خرید رول یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده می توانید در مبلغ پرداختی صرفه جویی کنید.

وجود ملحفه یکبار مصرف برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری ها و آنتی باکتریال بودن محیط مراکز درمانی، واجب می باشد. ضخامت رول یکبار مصرف بیمارستانی به گونه ای است که می تواند به راحتی از نفوذ آب و ترشحات بیمار به تشک و بالش جلوگیری کند.

از آنجایی که ملحفه های بیمارستانی یکبار مصرف هستند، دیگر نیازی به شستشو آن نیست و در صورت کثیف شدن آن، باید آنها را دور بریزید.

به عبارتی دیگر ملحفه های یکبار مصرف علاوه بر اینکه سبب می شود بهداشت تخت تضمین شود، دیگر نگران فرایند و هزینه شستشو آن نخواهید بود. همچنین قیمت خرید رول یکبار مصرف به عواملی نظیر تعداد لایه، جنس پارچه و میزان مقاومت در برابر نفوذ آب بستگی دارد.

قیمت خرید رول یکبار مصرف به چه عواملی بستگی دارد؟

همان  طور که در ابتدا گفته شد اصلی ترین عاملی که بر روی قیمت رول یکبار مصرف تاثیر دارد، ضخامت الیاف و پارچه آن می باشد. معمولا افراد به دنبال محصولی هستند که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و قیمت خرید آن مقرون به صرفه باشد. ساختار رول یکبار مصرف باید به گونه ای باشد که هیچگونه حساسیتی ایجاد نکند و بایستی با فناوری نانو تولید شود. رول های نانو دارای خاصیت ضد التهابی بوده و در الیاف آن از ذرات مس و اکالیپتوس به کار رفته است.

در نهایت این نوع ملحفه در انواع متعددی از جمله ترگال، تترون و الیاف نانو در ابعاد و رنگ بندی مختلف تولید و عرضه می شوند.

مزایا استفاده از رول یکبار مصرف

https://idat.ir/upload/attach/7469/16592682659.jpg

 

برای این مزایا استفاده از رول یکبار مصرف و کاربرد مهم آن را پی ببرید به این مثال توجه داشته باشید، فرض کنید برای تزریق آمپول وارد مراکز درمانی کاملا ضد عفونی و استرلیزه شده اید. با وجود اطمینان از بهداشتی بودن محیط برای استفاده از تخت جهت تزریقات تمایلی ندارید به خصوص اگر لکه ای روی ملحفه باشد. با استفاده از رول های یکبار مصرف بهداشتی دیگر نیازی به شستشو مداوم تشک و روکش آن نیست.

ملحفه های یکبار مصرف قابلیت شستشو و استفاده مجدد را نداشته و به راحتی قابلیت برش دادن دارند.

ویژگی های رول یکبار مصرف

ویژگی های رول یکبار مصرف به شرح زیر است:
حمل آنها آسان و راحت است.
آنها نرم و لطیف هستند.
آنها به سرعت مایعات را جذب می کنند.
ضد آب هستند.


مزایای خرید رول یکبار مصرف

رول یکبار مصرف علاوه بر رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال، دارای مزایای زیر است:
کاهش هزینه دوخت و پرداخت ورق پارچه
کاهش هزینه های آب، برق و خرید مواد شوینده و ضدعفونی کننده
یک رول یکبار مصرف بخرید
رول یکبار مصرف پارچه ای است که معمولاً روی تخت گذاشته می شود تا فرد برای انجام
MRI روی آن کشیده شود تا پروتکل ها و نکات بهداشتی رعایت شود. رول های یکبار مصرف در اندازه های مختلف تولید می شوند. لازم به ذکر است که با توجه به مصرف زیاد مایعات و بیمارستان ها، با استفاده از این دستگاه ها و مراکز درمانی می توان از بیماری تشک پیشگیری کرد و به دلیل مصرف زیاد این وسایل، خرید رول های یکبار مصرف به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. . انجام می دهند.

https://idat.ir/upload/attach/7469/16593569052.jpg

در چه مکان هایی بیشتر از ملحفه یکبار مصرف استفاده می شود؟

کلیه مراکز درمانی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها، کلینیک ها، مطب ها، بخش های تزریقات و تخت های سونوگرافی، فیزیوتراپی و ....
سالن های زیبایی
مراکز و باشگاه های ماساژ
کلیه اقامتگاه های مسافران مانند هتل، مهمانپذیر، مهمانپذیر و غیره.
حمل و نقل خارج از شهر مانند هواپیما، قطار، کشتی و اتوبوس
برش الگو در دوخت
امروزه با گسترش ویروس های مختلف و مسری، استفاده از ملحفه های یکبار مصرف در اکثر مراکز درمانی و بهداشتی به یک ضرورت تبدیل شده است و مراکزی که مراقب تعویض منظم رول برای هر بیمار هستند، بسیار مورد استقبال مراجعین قرار گرفته است، بنابراین این امر این محصول بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

بسیاری از افرادی که برای تزریق به مراکز مراجعه می کنند، تعویض روکش تخت برایشان بسیار مهم است و درخواست تعویض آن را دارند.

بسیاری از مراکز لیزر و اپیلاسیون نیز قبل از انجام کار از رول ورق یکبار مصرف استفاده می کنند. و با این کار باعث بهبود سلامت بیمار و محیط زیست می شوند. زیرا ممکن است در حین لیزر درمانی، ژل خنک کننده ای که روی پوست زده می شود، به تخت پخش شود و باعث کثیف شدن تخت شود که با استفاده از رول ورقه می توان از آن جلوگیری کرد.

بسیاری از مراکز فیزیوتراپی نیز از ملحفه های یکبار مصرف استفاده می کنند تا سلامت محیط و بیمار به خطر نیفتد.

دقت داشته باشید که رول ورق که به آن ورق نیز می گویند در رنگ های مختلف تولید می شود و فروشگاه لوازم پزشکی درمان پلاس به درخواست شما رول های یکبار مصرف رنگی را تولید و توزیع می کند.

https://idat.ir/upload/attach/7469/16593569481.jpg

کاربرد و مزایای استفاده از رول ورق یکبار مصرف؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حتی زمانی که از سلامت محیط کاملا مطمئن هستیم، راضی به استفاده از امکانات آن محیط نباشیم.

تصور کنید برای تزریق آمپول یا سرم وارد یک محیط درمانی کاملا ضدعفونی شده و استریل شده اید. فقط به این دلیل که بسیاری از افراد یا بیماران از آن محیط استفاده می کنند، با وجود اطمینان از بهداشتی بودن محیط و شستن مداوم ملحفه ها و پتوها، خیالتان راحت است که از تخت برای تزریق استفاده کنید، به خصوص اگر لکه دائمی روی ملحفه وجود داشته باشد. . پیشرفت صنعت نساجی در زمینه تولید رول ورق کمک زیادی به سلامت مراکز درمانی و مردم کرده است.

ملحفه های یکبار مصرف پارچه های نبافته ای هستند که مانند سایر محصولات یکبار مصرف قابل شستشو و استفاده مجدد نیستند. اما از آنجایی که یکبار مصرف، سبک و نرم هستند و به راحتی قابل برش هستند، بیشترین و بهترین استفاده را در مکان هایی دارند که به افراد مختلف خدمات می دهند.

رول ورق های یکبار مصرف روکش های نازکی از اسپان باند هستند که برای پوشش و حفظ سلامت تخت های بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، درمانی، آرایشی و بهداشتی، مسکونی و ... استفاده می شود.

رول ملحفه یکبار مصرف برای محافظت از تشک و بالش در برابر آلودگی های مختلف مانند خون، مایعات عفونی، ترشحات بیمار و ... تهیه شده است که از این طریق از شیوع بیماری ها و ویروس ها جلوگیری می کند. زیرا بیماری های ویروسی و عفونی به سرعت منتقل می شوند.

لازم به توضیح است که ورق های یکبار مصرف به صورت رول هستند و در واقع به دو صورت رول سوراخ دار و رول ساده تولید می شوند و این رول ها در طول و عرض متفاوت تولید می شوند.

سوراخ های رول ورق به راحتی جدا می شوند و در هر 180 سانتی متر از رول یک سوراخ وجود دارد. برای بریدن آن دیگر نیازی به تیغ یا قیچی نخواهید داشت.

فروشگاه تورمان پلاس دارای رول ورق در طول و عرض معمولی می باشد، در صورت نیاز به طول و عرض خاص با فروشگاه تماس بگیرید، امیدواریم بتوانیم نیاز شما را برآورده کنیم.

جمع بندی

رول ملحفه یکبار مصرف برای محافظت از تشک و بالشت در برابر هرگونه آلودگی از جمله خون، مایعات عفونی، ترشحات بیمار و موارد دیگر تهیه گردیده است که از این طریق سبب عدم انتشار بیماری و ویروس به دیگران می گردد. لازم به ذکر است که رول های یکبار مصرف در اصل به دو حالت رول های پرفراژ دار و ساده تقسیم بندی می شوند.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋