hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

انواع و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

اگر قصد خرید این نوع درب ها را دارید، باید در نظر داشته باشید که قبل از هر اقدامی باید با مدل و انواع آن آشنا شوید، زیرا هر مدل بر اساس نیاز طراحی شده و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. در اینجا تمام نوع و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک را به شما معرفی می کنیم، توضیح مختصری در مورد مدل و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک ارائه می دهیم تا بتوانید از بین مدل های مختلف تولید شده توسط شرکت آتی درب، مناسب ترین را انتخاب کنید.

درب اتوماتیک کشویی
توجه داشته باشید که این مدل نسبت به سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد بیشتری دارد و از آنجایی که پنل های مورد استفاده برای باز و بسته شدن این درب ها کشویی هستند، در فرودگاه ها، ایستگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در مکان ها استفاده می شود درها. که با نصب دستگاهی که با نزدیک شدن جسم به چشم در بالای آن تشخیص می دهد کاملا باز و بسته می شود.


درب اتوماتیک تلسکوپی
یکی از پرطرفدارترین مدل های درب اتوماتیک، درب های تلسکوپی هستند، زیرا این نوع درب ها در مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود و می توان گفت این مدل یکی از ویژگی های آن است که آن را از سایرین متمایز می کند. مدل ها، نرمی حرکت آنها به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری و در عین حال جلوگیری از ورود گرد و غبار تا کنون.

 

 


نوع و قیمت درب شیشه ای گردان
شاید دیده باشید که هتل‌ها و مکان‌های مجلل دارای نوعی درب‌های شیشه‌ای گردان اتوماتیک در ورودی هستند، زیرا این درها نه تنها محیط را بهبود می‌بخشند، بلکه برای ورودی‌های کوچک نیز عالی هستند و می‌توان از آنها به عنوان خروجی نیز استفاده کرد. به عنوان درب و درب ورودی، به عبارتی دو منظوره است و برای مکان های شیک و مجلل مانند هتل ها بهترین انتخاب خواهد بود.


نوع و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک منحنی
همانطور که می دانید در ساختمان هایی با نمای گرد و گرد در انتخاب درب ها باید دقت زیادی صورت گیرد زیرا در صورت استفاده از درب های مستطیلی برای آن ها از زیبایی نمای ساختمان به میزان قابل توجهی کاسته شده و زیبایی آن بسیار چشمگیر خواهد شد. . بنابراین در این گونه ساختمان ها طراحان حرفه ای عمدتا از درب های شیشه ای اتوماتیک استفاده می کنند، زیرا این درب ها شکلی گرد دارند و می توانند هارمونی زیبایی با معماری این ساختمان ها ایجاد کنند.

درب اتوماتیک تاشو
از این پورتال می توان برای ترافیک نامحدود استفاده کرد. البته ساختار این نوع درها تا حدودی شبیه درب تابشی است اما مهمترین تفاوت آن این است که درب های شیشه ای تاشو برقی شعاع حرکت کمتری نسبت به درب های تابشی دارند. این ویژگی استفاده از آنها را در تنظیمات کوچکتر از درهای چرخشی راحت تر می کند.


نوع و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک لولایی
این مدل درب اتوماتیک شیشه ای به نام درب تابشی نیز شناخته می شود، برای ورودی های کوچک بسیار مناسب است و از نظر ظاهری شبیه درب های چرخدار معمولی است، تفاوت اصلی آنها در شیشه برای مدل های اتوماتیک و جدید است که این ویژگی را به وجود می آورد. انجام شده. افرادی که علاقه مند به استفاده از این فرم هستند.

نوع و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک تک و دو نفره
درب‌های شیشه‌ای برقی نیز به دو دسته درب‌های چرخشی تکی و درب‌های دوبل تقسیم می‌شوند که عمدتاً برای درب‌های پارکینگ استفاده می‌شوند و هر کدام دارای سیستم فنی خاص خود هستند. اما در مورد دو درب از وسط کار می کنند و با یکدیگر هماهنگ می شوند، بنابراین این دو نوع تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه شخصی دارد، بنابراین هر طرح درب برای شما بسیار مهم است. ، بهتر است از درب های لولایی تکی استفاده کنید زیرا در باز و بسته شدن می تواند ظاهر خود را حفظ کند.

 

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋