ahanforosh74

ahanforosh74

نویسنده مقالات حوزه آهن آلات و مصالح ساختمانی

تولید کننده میلگرد و فروشگاه آهن آلات

در این بخش کارخانه هایی مرور شده که کمتر از وزن استاندارد اشتال ، میلگرد ۱۴ تولید میکنند. همان طور که در بالا اشاره شد خاصیت های مختلف فولاد آن را به یک عنصر ساختمانی پر کاربرد تبدیل کرده است.این محصولات بطور تاثیر گذاری در برابر پوسیدگی، آتشسوزی و آفات عمل میکنند. از آنجایی که دانستن تفاوت کیفیت میلگردها امری دشوار است، کارشناسان آهن 118 شما را در این امر یاری میکنند. گاهی از ضایعات آهن برای تولید میلگرد استفاده می شود که این امر بر استاندارد و کیفیت محصول تولیدی تاثیر سوء دارد. برای همین از میلگـرد برای بالا بردن استقامت کششی بتن بهره می برند. برای نگهداری بهتر میلگـرد لازم است زمان دریافت بار میلگـرد, آن را در پالت های چوبی یا یک سطحی که رو به بالا و غیر فلزی باشد قرار دهید. از این رو آنالیز شیمیایی متناسب با روش ترمکس برای تولید میلگرد را در نظر می گیرند. خرید میلگرد اصفهان از نوع A4 جز گروه سخت محسوب می شوند و از رده مقاومتی بالایی برخوردارند. لازم به ذکر است که به جز میلگرد از مصالح دیگری نیزجهت مقاوم کردن بتن استفاده میشود. امروزه ارتباط تنگاتنگ توسعه پایدار و نحوه استفاده از منابع و ثروت های خدادادی هر کشور امری بدیهی است چنانچه بسیاری از کشورها با آینده نگری و به منظور حفظ ذخایر ملی خود به دنبال شناسایی و کشف روش های جدید به منظور تولید مصالح با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر هستند.

 

روش شناسایی میلگرد

یکی از روشهای شناسایی دو میلگرد آج دار بالا از شکل آج های آنها است شکل آج های گروه 1 بصورت منفرد و موازی است و شکل آج های گروه 2 بصورت ضربدری و هفت و هشتی است. در مقابل به مدلی از فولاد که تغییر شکل یافته با استقامت بالا ,و برخوردار از برآمدگی هایی به نام آج در سطح خود ,میلگرد آجدار می گویند. پس می توان بیان کرد که فولاد ضد زنگ یکی از پرکاربردترین مدل های فولاد در تولید میباشد، به شکلی که بسیاری از کالا های تولید شده از آن مانند انواع میلگرد، نبشی، ورقههای استیل و تیرآهن را میتوان در بسیاری از صنایع به کار برد. به خاطرهمین میتوان از فولاد ضد زنگ در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. قرار دادن آنها به مدت طولانی در فضای باز میتواند دلیل زنگ زدی آنها شود و میزان کارایی آن را به نسبت قابل ملاحظه ای پایین می آورد. ارتفاع تیرچه ها و یونولیتها ۲۵ سانتی متر می باشد از این حیث آرماتور فوقانی تیرچه هم تراز سطح بالای یونولیت می گردد. میلگرد شاخهای و کلاف دو مدل رایج تولید و عرضه این کالا در بازار است.میلگردهای کلاف, به صورت در هم تنیده هستند.

نوع میلگرد برای جوش کاری

لازم به ذکر است که این نوع از میلگرد برای هر مدل فعالیت جوشکاری مناسب نیست. میلگـرد ها در اندازه و مدل های متفاوتی از لحاظ قطر ,طول و… میلگرد با توجه اینکه جزو فلزات و آهنآلات است و قیمت فلزات نیز در بازار جهانی و داخلی ثابت نیست، قیمت متغیری در هر روز دارد و شما برای خرید و فروش این قطعه باید از قیمت روز آن با خبر باشید. استفاده از این سازه ها در سال های اخیر در سازه ها بیشتر بوده است و همین باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به دیگر میلگرد ها است. تمام آج ها در این میلگرد ها در راستای طولی به صورت هشتی شکل هستند و استقامت آنها نسبت به میلگرد بالا بیشتر است .انجام جوشکاری روی این محصول اصلا توصیه نمی شود. با سفت شدن خمیر سیمانی، شکل بتن با سطح میلگردها مطابقت پیدا میکند. قیمت میلگرد، قیمت فولاد vcn، میلگرد ck45 و دیگر میلگردها و محصولات فولادی روزانه در سایت آپدیت می شوند. این محصول مقاومت بیشتری نسبت به میلگرد های نوع دیگر دارد پایین بودن درصد کربن در مواد تشکیل دهنده این میلگرد ها قابلیت خم پذیری آن را بالا می برد . از نظرسختی نسبت به سایر میلگردها به دلیل داشتن درصد کربن بالاتر، سختر است.

ستون های مناسب میلگرد

این درحالی است که در ستون های قاب خمشی با شکل پذیری متوسط، حداکثر درصد میلگرد ستون بتنی هشت درصد بیان شده است (ρmax ≤ ۸). میلگرد ها برپایه شکل ظاهری که دارا می باشند به دو گروه میلگرد ساده و میلگرد آجدار دسته بندی می شوند.میلگرد ساده به میلگردی که بدون آج است گفته می شود. میلگرد، به معنی فولادی است که در بتن برای ایجاد مقاومت کششی مناسب استفاده می شود. اگر ساختمان خود را با استفاده از بتن میسازید، میتوانید آن را با استفاده از این قطعه ساختمانی تقویت کنید. برای خرید محصولات فولادی باید به فروشگاه آهن آلات مراجعه کنید. در صفحه تولیدکنندگان میلگرد با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه این امکان وجود دارد که شما بتوانید براساس محل کارخانه، تولیدکننده و میلگرد آجدار و ساده انتخاب خود را انجام دهید. غالبا از این میلگرد ها در ساخت خاموت استفاده می شود. در این حالت آرماتور تولیدی از سطح بیرونی تا مرکز آن دارای خواص مکانیکی و مشخصات شیمیائی یکسان می باشد و در مواقع زلزله و فشار مقاومت یکنواخت و مناسبتری را از خود بروز می دهد. این آیین نامه برای میلگردهای آجدار موارد زیر را در نظر می گیرد. شناخته می شوند که هر یک A3، A2 و A4 میلگرد های آجدار غالبا با نوع ویژگیهای مخصوص خود را دارد.

ahanforosh74
ahanforosh74 نویسنده مقالات حوزه آهن آلات و مصالح ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋